Nakon skandala s Cambridge Analyticom iz Facebooka su odlučili pojednostavniti opcije vezane uz privatnost i sigurnost kako bi korisnicima na jednom mjestu i jednostavno omogućili upravljanje najvažnijim opcijama. Nije prošlo previše vremena, a Zuckerbergova kompanija ponovno je najavila promjene oko postavki i pojedinih kategorijama na mobilnim uređajima.
Nova promjena postavki trebala bi olakšati navigaciju opcijama korisnicima najpopularnije društvene mreže na svijetu, no nisu svi zadovoljni s promjenama te neki smatraju da su sada samo zakomplicirali stvari. Naime, s ovim promjenama nestaju posebne kategorije poput Sigurnosti, Privatnosti, Postavke novosti i druge, a uvode se opcije poput Račun, Preferencije, Vaše informacije itd. Zanimljivo, s promjenama nestaju i kratki opisi kategorija koji su trenutačno dostupni i s kojim je objašnjeno na što se koja opcija konkretno odnosi.
Alp se pitate zašto Facebook mijenja postavke i opcije, odgovor je prilično zanimljiv te je najbolje prenijeti cijeli citat s njihove korporativne stranice: Zato smo reducirali broj kategorija i preimenovali ih kako bi bile više u skladu s mentalnim modelima ljudi. Eto, lijepo je znati da u Facebooku razmišljaju o mentalnim modelima svojih korisnika, što god da to značilo.
Dok se neće svi složiti je li riječ o pozitivnim ili negativnim promjenama, ono što će svi pohvaliti jest nova opcija brze provjere privatnosti. Naime, pri vrhu postavki sada se pojavljuje opcija “privacy checkup” koja omogućava da brzo i jednostavno pregledate i promijeniti najvažnije opcije koje se tiču privatnosti na Facebooku.
Više informacija o svim promjenama i novitetima provjerite na stranicama Facebooka.