Google je zadnjih nekoliko tjedana otrkio nekoliko novosti poput samovozećih automobila i projekta sa vjetrenjačama, a danas su objavili iznose prihoda koje su zabilježili iz područja u kojem su najjači, a to je naravno oglašavanje.
Prihodi koje Google bilježi rastu iz godine u godinu za 23%, odnosno u trećem kvartalu tekuće godine iznosili su 7.29 milijarde dolara (2.17 milijarde netto). Google također otkriva kako prihodi od netekstualnih oglasa, koji se pojavljuju na YouTubeu i ostalim stranicama, generiraju prihode od oko 2.5 milijarde dolara dok mobilne platforme ostvaraju oko milijardu dolara.
Iz Google nisu željeli otkriti koliki su prihodi ostvareni na YouTubeu (koji je u vlasništvu Googlea), no spomenuli su neke zanimljive brojke. YouTube zarađuje na temelju 2 milijarde pogledanih videa dnevno, što je za 50% više pogledanih videa nego prošle godine. Spomenuli su i da nova značajka Instant Search nije uvelike doprinjela prihodima.
Koliko se ulaže u Google govori brojka od preko 1500 novih radnika koji su postali dio Googleovog teama u trećem kvartalu ove godine.