Google predstavio AI opciju koja donosi pametniji, brži i lakši šoping

Ovu će opciju cijeniti svi koji često kupuju online, no njena je dostupnost na početku ograničena.

Hrvoje Jurman
Hrvoje Jurman | 29.07.2025. / 14:44 komentari
Google Chrome (Foto: Afp)

Google je ubacio u petu brzinu s razvojem umjetne inteligencije i različitih AI opcija u svojim proizvodima. Pored njihova AI chatbota Gemini, predstavili su opcije bazirane na umjetnoj inteligenciji u Gmailu i u svojoj tražilici, a ovaj tjedan najavili su i jedan novitet u svom pregledniku internetskih stranica Chrome koji je baziran na toj tehnologiji.

AI sažeci za sigurniji šoping

S tim novitetom žele pomoći korisnicima prilikom online šopinga, kako bi pronašli najbolju i najpouzdaniju trgovinu, odnosno kako bi ih upozorili na potencijalna negativna iskustva korisnika s određenim internetskim trgovinama. U budućnosti će se tako pored adrese internetske trgovine nalaziti posebna ikona - kada se klikne, otvorit će se poseban prozor s različitim informacijama oko te trgovine. Npr. prikazat će se podaci kakva je reputacija trgovine među kupcima, informacije o kvaliteti proizvoda, cijenama, povratu proizvoda, korisničkoj podršci i slično.

tri vijesti o kojima se priča 3I/ATLAS Ne slažu se svi s njim Upozorenje astrofizičara s Harvarda: Na međuzvjezdanom objektu dolaze izvanzemaljci? Vishing, ilustracija Oprez Savjet stručnjaka: Ovo su 2 najvažnija znaka da vas netko pokušava prevariti Udar munje, ilustracija Bolje spriječiti... Znate li kako zaštititi svoje električne uređaje tijekom grmljavinskog nevremena?

Te informacije bit će bazirane na iskustvu korisnika koje su oni objavljivali na brojnim internetskim stranicama poput Bazaarvoicea, Bizrate Insightsa, Reputation.coma, Reseller Ratingsa, ScamAdvisera i drugih. Googleova umjetna inteligencija proučit će objave na svim tim stranicama te će napraviti sažetak najvažnijih objava koji će se onda prikazivati u prozoru pored internetske adrese trgovine.

Ograničena dostupnost

Iz Googlea kažu kako je cilj AI sažetaka koji pokazuju informacije o trgovinama korisnicima omogućiti sigurnije i učinkovitije iskustvo šopinga. Umjesto da sami pretražuju iskustva korisnika o nekoj trgovini, to će za njih napraviti AI pa ako postoji određeni problem s tom trgovinom na koje su se drugi kupci žalili poput npr. politike povrata robe ili slično, umjetna inteligencija će ih na to upozoriti.

Iako će ove vijesti razveseliti sve koji većinu stvari kupuju putem interneta, loša vijest je kako nova AI opcija nije odmah dostupna svima. Osim što će na početku biti dostupna samo na verziji Chromea za računala, za sada je rezervirana samo za korisnike u SAD-u, no nadamo se kako će s vremenom postati dostupna i na drugim tržištima.

Izvor: Engadget
 

Komentirajte clanke na portalima Nove TV i osvojite vrijedne nagrade

Vezane vijesti