Kako bi bili drugačiji od konkurentnih društvenih mreža Facebooka i Twittera, Google+ od danas ima novi proizvod - komjunitis. Google često razmišlja kako ljudi funkcioniraju u realnom životu, pa to pokušava prenijeti na svoju mrežu.

tri vijesti o kojima se priča Droga, ilustracija Roditelji, oprez! "Najopasnija mreža za mlade": Omiljena platforma prepuna je seksualnih predatora i dilera droge Zračni taksi Joby Aviationa Napravljen veliki korak Počinje velika tehnološka revolucija u zrakoplovstvu: Nebom će dominirati potpuno drukčije letjelice Cheyava Falls u dolini Neretva Vallis u krateru Jezero na Marsu Na Marsu NASA zagolicala maštu javnosti: U dolini Neretve pronađeni tragovi izvanzemaljskog života?

Dakle, komjunitis omogućuje korisnicima da kreiraju grupe, organiziraju se i komuniciraju oko zajedničkih interesa. Dakle, ova značajka zamišljena je kao grupa u kojoj se okupljaju ljudi koji imaju zajedničke teme, primjerice kuhanje, pa tako mogu razmjenjivati iskustva, podučiti jedni druge i sve to pratiti u realnom vremenu. Ono ga razlikuje od primjerice Facebooka, gdje se sve svodi na povezivanje ljudi, jest mogućnnost da se ljudi povežu oko zajedničke teme, te eventualno komuniciraju putem Hangoutsa.

Uz sve to Google je objavio i nove brojke posjećenosti mreže, pa tako Google+ na mjesečnoj bazi aktivno koristi 235 milijuna korisnika - tu je uključeno klikanje na +1 u Google Playu, korištenje Gmaila, pisanje recenzija itd, dok je 135 milijuna korisnika aktivno na samom streamu. Bravo za Google.