Kako bi bili drugačiji od konkurentnih društvenih mreža Facebooka i Twittera, Google+ od danas ima novi proizvod - komjunitis. Google često razmišlja kako ljudi funkcioniraju u realnom životu, pa to pokušava prenijeti na svoju mrežu.

Dakle, komjunitis omogućuje korisnicima da kreiraju grupe, organiziraju se i komuniciraju oko zajedničkih interesa. Dakle, ova značajka zamišljena je kao grupa u kojoj se okupljaju ljudi koji imaju zajedničke teme, primjerice kuhanje, pa tako mogu razmjenjivati iskustva, podučiti jedni druge i sve to pratiti u realnom vremenu. Ono ga razlikuje od primjerice Facebooka, gdje se sve svodi na povezivanje ljudi, jest mogućnnost da se ljudi povežu oko zajedničke teme, te eventualno komuniciraju putem Hangoutsa.

Uz sve to Google je objavio i nove brojke posjećenosti mreže, pa tako Google+ na mjesečnoj bazi aktivno koristi 235 milijuna korisnika - tu je uključeno klikanje na +1 u Google Playu, korištenje Gmaila, pisanje recenzija itd, dok je 135 milijuna korisnika aktivno na samom streamu. Bravo za Google.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju