Google troši na lobiranje više nego ikad

Google je ponovo pod povećalom SAD-a zbog enormne količine novaca koje troši na lobiranje, gotovo dvostruko više nego prije godinu dana.

Zimo
Zimo
Zimo | 22.10.2011. / 10:50 komentari
Google troši na lobiranje više nego ikad

Google je ponovo pod povećalom SAD-a zbog enormne količine novaca koje troši na lobiranje, gotovo dvostruko više nego prije godinu dana.

tri vijesti o kojima se priča Vrijeme na Zemlji, ilustracija zemlja je poludjela Znanstvenici upozoravaju: Dolazi dan kakav čovječanstvo još nije doživjelo Protuzračni sustav Raven 70 posto učinkovitosti VIDEO Pogledajte protuzračni sustav koji su Britanci u 3 mjeseca sklepali za Ukrajinu i koji skida ruske dronove kao muhe s neba Pametni telefon, ilustracija Mali, ali značajna promjena Stavljate telefon na stol s ekranom prema gore? Evo zašto biste trebali promijeniti tu naviku

LA Times piše kako je Google samo u ovom kvartalu na lobiranje potrošio gotovo 2.4 milijuna dolara, odnosno ukupno 5.9 milijuna dolara od 1. siječnja do 30. rujna.

Google je potrošio 5.2 milijuna dolara ukupno za prošlu godinu, dakle ove godine već je u rujnu premašio taj iznos, što pokazuje ogroman rast iz godine u godinu.

Osim što je gotovo udvostručio potrošnju na lobiranje, Google je formirao politički odbor kako bi donirali kandidatima, te je angažirao utjecajne lobiste kao što je na primjer Richard Gephardt, bivši demokratski čelnik.

Također, savezna trgovačka komisija i Ministarstvo pravosuđa razmatraju poslovni potez Googlea da kupi Motorolu Mobility, te 400 milijuna dolara za kupnju Internetske oglašivačke tvrtke Admeld.

Vezane vijesti