Google troši na lobiranje više nego ikad

Google je ponovo pod povećalom SAD-a zbog enormne količine novaca koje troši na lobiranje, gotovo dvostruko više nego prije godinu dana.

Zimo Zimo Zimo | 22.10.2011. / 10:50

Google troši na lobiranje više nego ikad

Google je ponovo pod povećalom SAD-a zbog enormne količine novaca koje troši na lobiranje, gotovo dvostruko više nego prije godinu dana.

LA Times piše kako je Google samo u ovom kvartalu na lobiranje potrošio gotovo 2.4 milijuna dolara, odnosno ukupno 5.9 milijuna dolara od 1. siječnja do 30. rujna.

Google je potrošio 5.2 milijuna dolara ukupno za prošlu godinu, dakle ove godine već je u rujnu premašio taj iznos, što pokazuje ogroman rast iz godine u godinu.

Osim što je gotovo udvostručio potrošnju na lobiranje, Google je formirao politički odbor kako bi donirali kandidatima, te je angažirao utjecajne lobiste kao što je na primjer Richard Gephardt, bivši demokratski čelnik.

Također, savezna trgovačka komisija i Ministarstvo pravosuđa razmatraju poslovni potez Googlea da kupi Motorolu Mobility, te 400 milijuna dolara za kupnju Internetske oglašivačke tvrtke Admeld.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti