Iz Googlea se ispričali korisnicima: Pobrinut ćemo se da se ovako nešto ne ponovi u budućnosti

Do problema je došlo zbog "problema s internom kvotom za pohranu", otkrili su iz Googlea.

Martina Čizmić | 14.12.2020. / 13:01 komentari
Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Nakon što brojni korisnici diljem svijeta nisu mogli koristiti Googleove servise i usluge, situacija se pomalo normalizira. 

tri vijesti o kojima se priča Vrijeme na Zemlji, ilustracija zemlja je poludjela Znanstvenici upozoravaju: Dolazi dan kakav čovječanstvo još nije doživjelo Protuzračni sustav Raven 70 posto učinkovitosti VIDEO Pogledajte protuzračni sustav koji su Britanci u 3 mjeseca sklepali za Ukrajinu i koji skida ruske dronove kao muhe s neba Kineski hipersonični projektili "Kill web" Amerikanci paničare jer Kina ima sustav za ciljanje zbog kojeg američke snage nisu sigurne ni na "sigurnoj" udaljenosti

Problemi bi trebali biti riješeni za većinu korisnika. Nastavit ćemo s radom na normalizaciji usluge. Budite uvjereni da je pouzdanost sustava glavna briga i zadaća u Googleu te stalno radimo na tome da poboljšamo naš sustav, stoji u službenoj obavijesti.

Na upit Zima o tome što je razlog problema koji su zahvatili cijeli svijet, iz Googlea su poslali ispriku. 

Danas je u 3:47 sati po pacifičkom vremenu došlo do prekid sustava provjere autentičnosti Googlea na približno 45 minuta zbog problema s internom kvotom za pohranu. Usluge koje zahtijevaju od korisnika prijavu doživjele su veće stope pogrešaka tijekom tog razdoblja. Problem s autentifikacijskim sustavom riješen je u 04:32 sati po pacifičkom vremenu. Sve usluge sada rade normalno. Ispričavamo se korisnicima zbog neugodnosti. Provest ćemo temeljitu provjeru kako bismo osigurali da se ovaj problem ne ponovi u budućnosti, odgovorili su na naš upit iz Googlea. 

Podsjetimo, oko podneva brojni su korisnici Googlea i njegovih servisa diljem svijeta primijetili probleme sa servisima. Većini korisnika javljao se "Error 502" i nemogućnost pristupa Gmailu, Hangoutu, Driveu, ali i YouTubeu. 

S obzirom na to da je Google odnosno Alphabet posljednjih godina postao svjetski vladar u različitim uslugama, činjenica da su brojni njihovi servisi pali u isto vrijeme ne ulijeva povjerenje korisnicima koji zbog toga trenutno ne mogu slati ni primati e-mailove, poruke, ali ni pristupati svojim dokumentima. 

Zasad se iz Googlea nisu oglasili o eventualnim problemima, no stavili su obavijest na svojim stranicama namijenjenima administratorima.

Svjesni smo problema s našom uslugom koja utječe na velik broj korisnika. Korisnici ne mogu pristupiti usluzi, uz napomenu da će redovito izvještavati o tome kako napreduje otklanjanje poteškoća te kad bi se mogla očekivati normalizacija. 

Očekivano, korisnici su svoje nezadovoljstvo činjenicom da im životi gotovo ovise o Googleu, iskazali na društvenim mrežama. Posebice učenici koji diljem svijeta prate nastavu na daljinu upravo pomoću Googleova servisa Classroom. 

No problem je i što se na Google oslanjaju brojni korisnici Google servisa Home i Nest, što znači da za mnoge sustavi koji bi trebali nadzirati sigurnost njihova doma trenutačno ne rade.

Uputili smo službeni upit Googleu, a odgovor ćemo objaviti kad ga primimo. 

Iako brojni korisnici diljem svijeta i dalje ne mogu pristupiti svojim servisima, za dio se korisnika situacija polako normalizira. Iako sa zakašnjenjem e-mailovi stižu, a dio korisnika povratio je pristup Kalendaru, Kartama i Hangoutsu. 

 

Vezane vijesti