Nakon što brojni korisnici diljem svijeta nisu mogli koristiti Googleove servise i usluge, situacija se pomalo normalizira.
Problemi bi trebali biti riješeni za većinu korisnika. Nastavit ćemo s radom na normalizaciji usluge. Budite uvjereni da je pouzdanost sustava glavna briga i zadaća u Googleu te stalno radimo na tome da poboljšamo naš sustav, stoji u službenoj obavijesti.
Na upit Zima o tome što je razlog problema koji su zahvatili cijeli svijet, iz Googlea su poslali ispriku.
Danas je u 3:47 sati po pacifičkom vremenu došlo do prekid sustava provjere autentičnosti Googlea na približno 45 minuta zbog problema s internom kvotom za pohranu. Usluge koje zahtijevaju od korisnika prijavu doživjele su veće stope pogrešaka tijekom tog razdoblja. Problem s autentifikacijskim sustavom riješen je u 04:32 sati po pacifičkom vremenu. Sve usluge sada rade normalno. Ispričavamo se korisnicima zbog neugodnosti. Provest ćemo temeljitu provjeru kako bismo osigurali da se ovaj problem ne ponovi u budućnosti, odgovorili su na naš upit iz Googlea.
Podsjetimo, oko podneva brojni su korisnici Googlea i njegovih servisa diljem svijeta primijetili probleme sa servisima. Većini korisnika javljao se "Error 502" i nemogućnost pristupa Gmailu, Hangoutu, Driveu, ali i YouTubeu.
S obzirom na to da je Google odnosno Alphabet posljednjih godina postao svjetski vladar u različitim uslugama, činjenica da su brojni njihovi servisi pali u isto vrijeme ne ulijeva povjerenje korisnicima koji zbog toga trenutno ne mogu slati ni primati e-mailove, poruke, ali ni pristupati svojim dokumentima.
Zasad se iz Googlea nisu oglasili o eventualnim problemima, no stavili su obavijest na svojim stranicama namijenjenima administratorima.
Svjesni smo problema s našom uslugom koja utječe na velik broj korisnika. Korisnici ne mogu pristupiti usluzi, uz napomenu da će redovito izvještavati o tome kako napreduje otklanjanje poteškoća te kad bi se mogla očekivati normalizacija.
Očekivano, korisnici su svoje nezadovoljstvo činjenicom da im životi gotovo ovise o Googleu, iskazali na društvenim mrežama. Posebice učenici koji diljem svijeta prate nastavu na daljinu upravo pomoću Googleova servisa Classroom.
I CANT ENTER CLASS THANKS GOOGLE 🥳🥳👩❤️💋👩👩❤️💋👩👩❤️💋👩👩❤️💋👩
— finn!! semi ia louis day 👩❤️💋👩 (@sxftlix) December 14, 2020
google please fix this I am begging you. I have assignments to turn in and teachers to email.#YouTubeDOWN #googledown #googledocsdown pic.twitter.com/dcwH3kkcZv
— Abella (@abella5556) December 14, 2020
#YouTubeDOWN #googledown
— Thabang Somo (@somothabang) December 14, 2020
Google services are having issues today, so much that #Alexa doesn’t want to get involved pic.twitter.com/4t2uZGpJXX
No problem je i što se na Google oslanjaju brojni korisnici Google servisa Home i Nest, što znači da za mnoge sustavi koji bi trebali nadzirati sigurnost njihova doma trenutačno ne rade.
Uputili smo službeni upit Googleu, a odgovor ćemo objaviti kad ga primimo.
Iako brojni korisnici diljem svijeta i dalje ne mogu pristupiti svojim servisima, za dio se korisnika situacija polako normalizira. Iako sa zakašnjenjem e-mailovi stižu, a dio korisnika povratio je pristup Kalendaru, Kartama i Hangoutsu.