Google uvodi promjene u tražilici: Evo koji će se rezultati prikazivati pri vrhu

Google će pri prikazivanju rezultata pretraživanja glavni naglasak staviti na izvor, odnosno originalnu priču u kojoj je otkrivena neka nova informacija.

Hrvoje Jurman
Hrvoje Jurman | 13.09.2019. / 09:43 komentari
Google (Foto: Getty Images) (Foto: Getty Images)

Iz Googlea su najavili promjene u tražilici koje će se odraziti na sadržaj koji će se prikazati pri vrhu prilikom pretraživanja pojmova i događaja. Dosad je na njihovoj tražilici favoriziran najnoviji sadržaj vezan za određenu temu, no Google to sada želi promijeniti i na vrhu ili pri vrhu prikazati izvornu priču o određenoj temi, odnosno članak u kojem su otkrivene informacije koje "inače ne bi bile poznate".

tri vijesti o kojima se priča MMS poruke, ilustracija Još jedan sigurnosni propust Počele su mu stizati poruke s nepoznatog broja, a onda je otkrio njihove stvarne pošiljatelje Tibetanske antilope Sve to na 5G Kineski nadzor prešao je sve granice: Ovakav nadzorni sustav ne postoji nigdje na svijetu Volkswagen Nova opcija Odluka koja se vozačima neće svidjeti: Želite ići brže? Morat ćete to dodatno platiti

Android Ovo je promjena koju ćete primijetiti kada kupite novi smartphone

Takve nove informacije uvijek prenose i bojni drugi mediji pa se s vremenom originalni članak zagubi među brojnim drugim rezultatima pretraživanja tako da ga veliki broj ljudi uopće ne pročita. Google to želi ispraviti kako bi novinari i mediji koji su zaista otkrili neku priču i napisali originalni članak dobili veću pozornost čitatelja. Također, prilikom prikazivanja rezultata pretraživanja tražilica će uvažiti i izvor, odnosno kredibilitet izvora na kojem je taj sadržaj objavljen, a koji će ovisiti o "povijesti kvalitetnog novinarskog izvještavanja", kao i nagradama koje su medij odnosno novinari osvojili.

Google (Foto: Getty Images) Umjesto obrazovanja i učenja, Google djecu želi učiniti ovisnicima o internetu i guglanju

U podešavanju algoritma i treniranju umjetne inteligencija koji su krucijalni za prikazivanje najvažnijeg sadržaja, Googleu bi trebala pomoći globalna mreža od više od 10 tisuća ljudi koji kompaniji daju podatke o kvaliteti rezultata pretraživanja koji se prikazuju na tražilici. Iz kompanije su najavili kako će konstantno raditi na tome da "bolje razumiju životni ciklus vijesti" kako bi korisnicima pružili što važnije informacije.

Izvor: Tech Crunch
 

Komentirajte clanke na portalima Nove TV i osvojite vrijedne nagrade

Vezane vijesti