Protekli tjedan bio je u znaku Google i njhovog pokušaja kupnje mega popularnog Groupona. No odluka je pala. Groupon je odbio ponudu.

Nakon što smo pisali o glasinama o mogućoj kupnji Groupona od strane Google za 2.5 milijarde dolara, taj iznos popeo se na 6 milijardi dolara što bi bio najveći iznos koji je Google izdvojio za neku tvrtku.

U pokušaju osvajanja čim većeg udjela tržišta najveći iznos koji je Google isplatio bile su 3.1 milijarde dolara za oglasnu agenciju DoubleClick 2007.g. Neki od razloga zašto je Groupon odbio Google su njihovi godišnji prihodi koji se kreću do 2 milijarde dolara, te se spekulira kako bi kompanija mogla postati javna što bi dodatno povisilo vrijednost Groupona.

Google nije prva kompanija koja se ponudila za kupnju Groupona. Viacom je ranije nudio 750 milijuna, Yahoo 1.1. milijarde, te gigant Microsoft 3 milijarde, no sve ponude su odbijene.

Tko se boji Google-a još ?

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju