Hoće li i Spotify predstaviti pametni zvučnik?

Spotify bi uskoro mogao predstaviti pametni zvučnik, a u ovoj kompaniji navodno razmišljaju i o pametnom satu i naočalama

Hrvoje Jurman Hrvoje Jurman | 21.02.2018. / 19:31

Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Spotify je najpopularniji glazbeni pretplatnički servis na svijetu s više od 70 milijuna pretplatnika diljem svijeta, a zahvaljujući opciji Spotify Connect, osim putem telefona i računala, u glazbi s ovog servisa može se uživati i na pametnim zvučnicima, televizorima, igraćim konzolama, automobilima i drugim uređajima. Osim samog glazbenog servisa, planovi ove kompanije za budućnost uključuju i proizvodnju hardvera – iz Spotifya službeno nema nikakvih informacija o proizvodu, odnosno proizvodima na kojima rade, no njihovi oglasi za posao otkrivaju kakve sve proizvode možemo očekivati.

Ono što se čini logičnim jest pametni zvučnik – iako se u ovom servisu može uživati na zvučnicima Amazona, Googlea i drugih kompanija (ali ne i na Appleovom zvučniku), u Spotifyu vjeruju kako bi njihov uređaj mogao privući dio korisnika koji svakodnevno uživaju u glazbi putem njihovog servisa. Takav bi zvučnik vjerojatno imao podršku i za Amazon Alexu i Google Assistant, kako bi potencijalnim korisnicima omogućio korištenje najpopularnijih asistenata s kojima će moći upravljati pametnim kućanskim uređajima, slušati vijesti, pratiti kalendarske zapise, vremenski prognozu i slično.

Osim zvučnika u oglasima za posao spominju se još dvije potencijalne hardverske kategorije koje su zanimljive ljudima u Spotifyu – pametni satovi poput Pebbleovih uređaja (koji se više ne proizvode) i Snapchatovih naočala. Pebble je korisnike pametnih satova osvojio jednostavnošću i niskom cijenom te je to možda formula koju bi i Spotify mogao pokušati iskoristiti, samo što bi potencijalni sat trebao imati dovoljno memorije za pohranu pjesama sa Spotifyja ili će se putem njega pjesme moći streamati i slušati na (bežičnim) slušalicama.

Iako je riječ o tržištima na kojima će Spotify imati veliku konkurenciju u najvećim svjetskim kompanijama poput Applea, Amazona i Googlea, s obzirom na veliku trenutnu bazu njihovih korisnika, neki analitičari kažu kako bi im se rizik mogao isplatiti jer bi kvalitetan i cjenovno pristupačan zvučnik mogao privući još više korisnika.

Izvor: The Next Web

 

 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti