Hrvatska pošta preuzela je Locodels te time učinila značajan tržišni iskorak. Ovime se u portfelj usluga koje tvrtka nudi ugovornim korisnicima pridodaje mogućnost dostave istog dana unutar urbanog područja grada Zagreba i okolice. Strateška orijentacija Hrvatske pošte na digitalizaciju temeljnog poslovanja, uz istovremeni fokus na korisnika bit će osnažena novom uslugom.

Uključivanje ekonomije dijeljenja u poslovne modele trend je na svjetskim tržištima, a preuzimanje i daljnji razvoj Locodelsa omogućuje i učinkovito proširivanje mreže partnera. Hrvatska pošta u Razvojnoj strategiji Pošta2022. zacrtala je za cilj ulazak na nova tržišta temeljen na razvoju temeljnog poslovanja i sklapanjem strateških partnerstva. Preuzimanje Locodelsa jedno je od planiranih partnerstva koje Pošti omogućuje fokusirano širenje na novo tržište.

Hrvatska pošta (Foto: Hrvatska pošta)

Preuzimanje Locodelsa logičan je korak za nas i u skladu je s Razvojnom strategijom Pošta2022. koja velik naglasak stavlja na razvoj temeljnog poslovanja i izlazak na nova tržišta. U posljednje dvije godine pošta je, u okviru digitalne transformacije, napravila brojne iskorake, a siguran sam da će u skoroj budućnosti nova usluga biti veliki benefit našim poslovnim korisnicima, rekao je Ivan Čulo, predsjednik Uprave Hrvatske pošte.

Digitalna transformacija kao strateška smjernica za Hrvatsku poštu znači prilagođavati i uvoditi nove usluge kako bi svojim korisnicima nudili upravo ono što žele. Poslujemo u vremenu u kojemu su pametna rješenja, umjetna inteligencija i slični pojmovi dio svakodnevice, stoga se naši timovi bave razvojem ovakvih rješenja - robotima, autonomnim vozilima, proširenom stvarnošću, analizom podataka te internetom stvari (IoT).

Temeljem svih tih aktivnosti, sigurno je kako će Hrvatska pošta u bliskoj budućnosti, osim dostave istog dana, svojim korisnicima nuditi mnoga inovativna rješenja. Hrvatska pošta ostvaruje ciljeve zacrtane strategijom Pošta2022. te živi svoju misiju – biti građanima na usluzi.