Hrvatski autori i proizvođači videigara petu su godinu za redom organizirali zajednički nastup na najvećem sajmu igara na svijetu, Gamescomu. Devet hrvatskih studija sudjelovalo je u poslovnom dijelu sajma, namijenjenom isključivo novinarima i poslovnim partnerima. To je ujedno i najveći broj developera i videoigara iz Hrvatske koji su predstavljeni na tom sajmu.

Gamescom (Foto: Koelnmesse) (Foto: Koelnmesse)

Cijeli domaći sektor proizvodnje računalnih igara bilježi visoku godišnju stopu rasta. Budući da je riječ o tvrtkama koje gotovo sto posto svojih prihoda ostvaruju na svjetskom tržištu, promocija na internacionalnim sajmovima i inozemnim tržištima od izuzetne je važnosti, rekao je Alexander Friedman iz Sektora za industriju HGK povodom nastupa hrvatskih tvrtki na Gamescom 2018.

Izlaganje na Gamescomu organizirale su HGK i Klastera hrvatskih proizvođača računalnih igara (CGDA), a na sajmu su se predstavili poznati (i malo manje poznati) studiji za proizvodnju videoigara -  Nanobit, Digitalna avantura, Intercorona, Iron ward, Exordium Games, Pandora studio, Abest, Games Revolted i Lion game Lion.

Nastupi na sajmovima poput Gamescoma nam služe da se nađemo s postojećim i potencijalno novim partnerima za posao. Odradimo preko 20 sastanaka u tri dana, pričamo s Appleom, Googleom, ali i brojnim drugim partnerima. Gamescom je ove godine stvarno uzbudljiv, s obzirom na naš ovogodišnji uspjeh s igrom My Story nikada više sastanaka nismo dogovorili. Drago nam je i što sudjelujemo na štandu HGK i CGDA, gdje možemo predstaviti ne samo Nanobit nego i cijelu hrvatsku gaming scenu, rekao je Tomislav Gojević iz Nanobita, dodajući da se trenutno fokusiraju na daljnji razvoj najuspješnijih igara poput My Story, Hollywood Story i My City te rade na par novih projekata koji bi trebali ugledati svjetlo dana sljedeće godine. Očekujemo da sljedeća godina bude još uspješnija od ove, uz porast prihoda od 100%, napomenuo je Gojević.

Hrvatski predstavnici na Gamescomu: Mario Mihoković (LGM Games), Dominik Marić (čuči, Games Revolted), Hrvoje Horvatek (Ironward), Bogdan Nenadić (Bidaj Studio), Igor Gajić (LGM Games), Andrej Levenski (Gamepires). (Foto: Igor Gajić/Intercorona) (Foto: Igor Gaji?/Intercorona)

Za kratak komentar o tome kako je bilo na Gamescomu ove godine upitali smo ekipu iz Intercorone odnosno LGM Gamesa.

Što se našeg nastupa tiče, LGM Games se usmjerio isključivo na poslovne sastanke u B2B dijelu sajma, koji je potpuno odvojen od dijela za javnost. Ono što vam mogu potvrditi jest da smo obnovili i stvorili nove odnose s renomiranim svjetskim tvrtkama za razvoj centralnih procesora, grafičkih kartica i gaming periferije. Razlog ulaska u takvo partnerstvo jest mogućnost bolje optimizacije naših nadolazećih projekata za njihov hardver, što ujedno otvara i velike marketinške prilike za naše projekte, poručili su iz Intercorone.