Nedavno smo pisali o inovativnoj platformi Beyond Seen Screen koja omogućuje "ubacivanje" dodatnog sadržaja u video te njegovo naknadno dohvaćanje skeniranjem ekrana. Od tada do danas dogodilo se puno toga. Proizvod je preimenovan u ExRey i lansirana je beta-verzija aplikacije na Google Playu. Kako bismo dobili informacije iz prve ruke, popričali smo sa Miroslavom Zarićem, jednim od osnivača tog inovativnog startupa.

Ranije kada smo pitali Miroslava kako platforma radi rekao nam je da zamislimo da je moguće na jednostavan i brz način skenirati film mobilnim uređajem te dobiti više informacija o filmu, glumcima, zanimljive scene sa snimanja, itd… Ali sada ta ista zamisao postaje stvarnost jer je novonazvani ExRey lansiran u beta-verziji, a od 1. listopada 2018. njime će biti moguće skenirati cijeli program DOKU TV-a.

Ne trebate čekati, aplikaciju možete isprobati već danas

Iako će sadržaj za navedene TV programe biti službeno dostupan od 1. listopada, to ne znači da se aplikacija već sada ne može testirati. Napravljena je playlista na YouTubeu na kojoj možete skenirati trailere za razne filmove te odmah dobiti dojam kako aplikacija radi.

Proces je vrlo jednostavan. Skinete aplikaciju, naciljate zaslon s kojeg gledate videosadržaj, skenirate video i nakon nekoliko trenutaka dobivate mnoštvo dodatnih informacija i sadržaja koje možete istražiti.

Discovery Film & Video

ExRey je dogovorio suradnju sa kompanijom Discovery Film&Video te će uskoro biti moguće skenirati sav sadržaj s njihova dva TV programa DOKU TV i KINO TV. DOKU TV moguće je skenirati već sada, dok će za KINO TV trebati pričekati još malo jer će se sadržaj dodati u studenome ove godine.

Kroz to partnerstvo i suradnju ExRey je procesirao više od 500 različitih dokumentaraca koji se trenutno prikazuju na DokuTV, a s finalnim lansiranjem aplikacije gledatelji će moći pristupiti mnoštvu dodatnih informacija vezanih uz same dokumentarne filmove te pritom imati interakciju sa sadržajem koji konzumiraju.

"Budući da smo i sami ljubitelji dokumentaraca, partnerstvo s našim klijentom Discovery Film&Video i mogućnost bliskog rada s njima na dovođenju ovog projekta do punog sazrijevanja, bilo nam je iznimno iskustvo. Nadam se da će svi DOKU TV gledatelji instalirati aplikaciju i upustiti se u svijet iza ekrana", dodao je Miroslav.

Beyond Seen Screen i dalje ostaje središnja firma

Iako je cijeli rebranding fokusiran na marketing i pozicioniranje “flagship” proizvoda i aplikacije ExRey, Beyond Seen Screen i dalje ostaje kolektivni pothvat i kompanija pod kojom ćemo u nedalekoj budućnosti vidjeti još nekoliko proizvoda i aplikacija koje će specifično ciljati B2B sektor TV industrije.

“Kako je naša tehnologija video prepoznavanja jako zanimljiva kroz razne razgovore s trenutnim partnerima, klijentima, a i kroz razgovore sa možebitnim suradnicima shvatili smo da tu ima još prostora za neke nove proizvode koji rješavaju probleme koji naši partneri i klijenti imaju. Tako da je u planu nekoliko proizvoda. No o tome više kasnije, sada nam je ExRey glavni i želimo ga razviti da pokrije sve sto žele i klijenti i krajnji korisnici.“