Webit festival, jedna od najutjecajnijih europskih konferencija za digitalne, tehnološke i političke inovacije, okupio je u Sofiji više od sedam tisuća posjetitelja iz 110 zemalja, među kojima je bilo više od 600 predstavnika država i vlada, najvažnijih ljudi digitalne transformacije zemalja i direktora najmoćnijih kompanija.

Posebno mjesto na festivalu imali su startupi koji su mogli predstaviti svoje poslovne modele, ali i imati osobni kontakt s potencijalnim mentorima i investitorima. Među čak 2000 prijavljenih startupa, kao jedan od 150 perspektivnih startupa izabran je i hrvatski startup FramesPage.

Njegova osnivačica Dora Plišić treći je dan festivala, pred svim posjetiteljima izlagala FramesPageov poslovni model.

Objasnila je što to povezuje dioptrijske naočale s najvećim tehnološkim događajem 2018., kako brendirane naočale za 399,00 kuna dolaze na kućnu adresu za dva dana, kako koriste PWA tehnologiju i surfanje offline, virtualno isprobavanje i potpunu digitalizaciju cijelog iskustva, zbog čega je ovaj inovativni startup ozbiljno zaprijetio skupim optikama i tradicionalnom načinu kupovine ovog optičkog pomagala.

U Sofiji smo predstavili novi, multikanalni model prodaje kojim smo 3 puta povećali prosjek kupovine po kupcu u optičkoj industriji, rekla je Dora i dodala: Kako smo to postigli? Jednostavno. Uklonili smo prepreke kupcima. Povezali smo digitalne platforme i online iskustvo integrirali s prednostima offline kupovine. Stvorili smo inovativni multikanalni model prodaje koji pokazuje izuzetno dobre rezultate. U Sofiji smo dogovarali ekspanziju ovog modela u Finsku i Poljsku.


 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju