Hrvatski startup omogućio Hrabrom telefonu da uvijek bude dostupan djeci

Paldesk je svoje rješenje prilagodio udruzi Hrabri telefon, za koju je razvio interaktivnu čekaonicu i poseban chatbot.

Martina Čizmić | 04.02.2019. / 14:32

Chatbot za djecu (Foto: Getty Images) (Foto: Getty Images)

Kad dijete ili mlada osoba osjete potrebu za razgovor s nekim o svojim problemima, često se okreću Hrabrom telefonu, nevladinoj udruzi koja već godinama pomaže djeci i njihovim roditeljima. No iako se trude biti dostupni kad god djeci trebaju, u Hrabrom telefonu ipak ne mogu biti dostupni uvijek.

Zato su se za pomoć okrenuli tehnologiji. Hrvatski startup Paldesk razvio je inovativnu omni channel chat platformu uspješno komercijaliziranu na američkom tržištu, implementirao je svoju chat platformu na digitalnim kanalima udruge Hrabri telefon te omogućio jednostavniju i bržu komunikaciju između savjetovatelja udruge i njihovih korisnika.

Paldesk je za Hrabri telefon prilagodio svoju platformu te dizajnirao interaktivnu čekaonicu u kojoj posebno kreiran bot nudi djeci koja čekaju na javljanje savjetovatelja informativan i edukativan sadržaj koji su razvili stručnjaci Hrabrog telefona.

Hrabri telefon bilježi sve više upita i razgovora s korisnicima upravo preko chat platforme, a nova chat platforma predstavljena je u sklopu kampanje ”Igrajmo na sigurno”, koju je pokrenuo Hrvatski Telekom kao dio velike društvene inicijative ”Šeraj pozitivu, blokiraj inicijativu“. Cilj je kampanje povećati informiranost mladih i njihovih roditelja o svim prednostima i rizicima svijeta videoigara. Implementaciju nove chat platforme Paldesk za Hrabri telefon omogućio je Hrvatski Telekom.

Za Hrabri telefon razvili smo interaktivnu čekaonicu (chatbot) koja im omogućava da putem botova njihovi korisnici imaju pristup informacijama koje ih zanimaju čak i kada savjetovatelji Hrabrog nisu u mogućnosti uzvratiti na upit. Na taj način osnažili smo komunikaciju između korisnika i savjetovatelja te unaprijedili način edukacije djece i tinejdžera, što je i bio cilj ove kampanje. Chatbot se pokazao kao odlično rješenje za korisnika kao što je Hrabri telefon, ali i za svakog koji nije uvijek dostupan te ne želi ostaviti svog korisnika bez odgovora. Vjerujemo da će nam suradnja s Hrabrim telefonom kao istaknutom nevladinom udrugom otvoriti nove mogućnosti, posebno na tržištu SAD-a, izjavio je Alen Selimbegović, direktor Paldeska.

Paldesk je u godinu dana od početka komercijalizacije novog rješenja uspio pridobiti više od tisuću korisnika iz različitih država svijeta, a najviše iz SAD-a. Ovaj hrvatski startup nedavno je u SAD-u otvorio ured te angažirao prodajni tim. Kontinuirano razvijajući najnovija rješenja za svoje korisnike, kao što su chatbotovi, Paldesk osvaja američko tržište.

Svakodnevno komuniciramo s našim korisnicima putem chata koji nam je olakšao i ubrzao komunikaciju te smo se na taj način približili upravo djeci i tinejdžerima koji sve više koriste digitalne kanale komunikacije. Kada naši savjetovatelji nisu dostupni za chat, naš hrabri bot pomoćnik pomaže našim korisnicima, pruža dodatnu edukaciju o temama koje ih zanimaju te ih na taj način 'vodi' kroz niz različitih informacija prije nego što stupe u kontakt sa savjetovateljem, naglasila  je Mirna Čagalj Farkas, asistentica programske koordinatorice savjetodavnih linija Hrabrog telefona.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti