HTC nakon mjeseci problema i gubitaka konačno zabilježio dobit

Tajvanska kompanija svojedobno je nevjerojatnom žestinom osvojila tržište pametnih telefona, ali se vrlo brzo suočila s brojnim problemima i konstantnim gubicima...

Tomislav Ćuto
Tomislav Ćuto | 03.07.2014. / 20:08 komentari
HTC nakon mjeseci problema i gubitaka konačno zabilježio dobit

Tajvanska kompanija svojedobno je nevjerojatnom žestinom osvojila tržište pametnih telefona, ali se vrlo brzo suočila s brojnim problemima i konstantnim gubicima...

tri vijesti o kojima se priča Haker, ilustracija I pretvorili u kriptovalute Jedna od najvećih digitalnih pljački u povijesti: U manje od tri sata, hakeri ukrali oko 140 milijuna dolara iz banaka Rijetki fenomen Astronautkinja na Međunarodnoj svemirskoj postaji uhvatila "crvenog duha" Vrijeme na Zemlji, ilustracija zemlja je poludjela Znanstvenici upozoravaju: Dolazi dan kakav čovječanstvo još nije doživjelo

Baš zato je ova vijest svakako vrijedna pažnje, jer je HTC u drugom tromjesečju ove godine, zaključno sa lipnjem objavio kako je zabilježio neto dobit od 76 milijuna američkih dolara. Istina, u okvirima ovako velikih igrača, što HTC bez obzira na sve još uvijek jest, ovakav bi se iznos obično tretirao minornim i ne bi mu se pridavala apsolutno nikakva pažnja, ali baš zbog ranije navedene "golgote" koju je HTC prolazio, svi relevantni mediji koji prate događanja na tržištu pametnih telefona i te kako su popratili ovakvo izvješće. Uostalom, u posljednja tri kvartala prije ovoga koji je označio dobit, tajvanski je proizvođač smartphonea uredno bilježio neto gubitke, jedno vrijeme se čak špekuliralo o tome hoće li kompanija uopće uspjeti preživjeti...

Zanimljivo, iako su u to vrijeme njihov flagship model HTC One svi tretirali sjajnim proizvodom, to ih nije spasilo od gubitaka, upravo u tom svjetlu išle su vrlo pesimistične najave i predviđanja. Ali, u posljednjih nekoliko mjeseci očigledno su pronašli pravi kurs, redom su izbacivali liniju HTC One "nastavaka"; HTC One M8, HTC One E8 i HTC One Mini 2. Sve navedene modele je tržište odlično prihvatilo, rezultati se, eto, vide u vidu neto dobiti u posljednjem kvartalu. HTC se nije želio predati, iako su ostali konkurenti, prije svega Apple i Samsung "odmaknuli", tajvanska kompanija je napravila zaokret u marketinškom pristupu, najpoznatija "akcija" na tom polju svakako je angažman bivšeg Samsungovog direktora za američko tržište.

Izvor: Mashable 

Vezane vijesti