HTC želi vratiti izgubljeno povjerenje fokusiranjem na proizvodnju jeftinijih smartphonea

Rezultati poslovanja definitivno nisu onakvi kakve je kompanija priželjkivala, stoga je najavljen zaokret kojim bi HTC-u trebao osigurati povratak među tržišne lidere.

Tomislav Ćuto
Tomislav Ćuto | 10.02.2014. / 12:30 komentari
HTC želi vratiti izgubljeno povjerenje fokusiranjem na proizvodnju jeftinijih smartphonea

Rezultati poslovanja definitivno nisu onakvi kakve je kompanija priželjkivala, stoga je najavljen zaokret kojim bi HTC-u trebao osigurati povratak među tržišne lidere.

tri vijesti o kojima se priča Pametni telefon, ilustracija Mali, ali značajna promjena Stavljate telefon na stol s ekranom prema gore? Evo zašto biste trebali promijeniti tu naviku Uređaj koji izvlači pitku vodu iz zraka Nije znanstvena fantastika Stvorili pitku vodu iz "ničega": Ovaj genijalan izum mogao bi spasiti mnoge živote Samsung Galaxy S25 serija - 11 Nakon Britanaca, pozvali i Amerikance Iz Samsunga pozvali korisnike na aktivaciju važne opcije na telefonima

Tako se barem nadaju, nakon što im je u 2013 godini iz mjeseca u mjesec prihod od prodaje linearno padao, u HTC-u su shvatili da tako, jednostavno, više ne ide. Problemi s pompozno najavljivanim modelom HTC One smatrphoneom nisu ispunili očekivanja, u čemu mnogi vide uzrok popriličnog pada HTC-a, koji je prema izvješću IDC-a držao samo dva posto udjela u globalnoj isporuci pametnih telefona prošle godine.

„Naš je ključni problem prošle godine bio u tome što smo bili previše koncentrirani na naš flagship model, propustili smo ogromnu šansu na takozvanom tržištu srednjih modela i to moramo promijeniti“, izjavila je za Reuters predsjednica HTC-a Cher Wang. Priliku za novi uzlet HTC, koji je usput budi rečeno najavio i lansiranje takozvanih nosivih uređaja za ovu godinu, vidi u segmentu jeftinijih kategorija pametnih telefona.

Upravo takvim modelima kompanija namjerava oživjeti svoje poslovanje i prihode, kao i vratiti pomalo izgubljeno povjerenje kupaca. Primjerice, Reuters navodi da u Kini, od 53 modela smartphonea koji su u cjenovnom rangu ispod 150 američkih dolara, samo dva otpadaju na HTC. Nesumnjivo je kako u tom dijelu tržišta leži ogroman potencijal, samo se brojni analitičari pitaju kako će HTC pronađi balans između cijene i kvalitete, ali se svi slažu da se nešto mora promijeniti...  

Izvor: TNW

Vezane vijesti