Unatoč poteškoćama s kojima se Huawei susreo proteklih mjesec dana, iz te su se kineske tvrtke pohvalili dobrim prodajnim rezultatima uređaja iz serije P30.
Huawei Consumer Business Group ove je godine isporučio 100 milijuna uređaja 30. svibnja, što je ranije no što je kompanija dostigla tu brojku u usporedbi s prošlom godinom. Serija P30 prodana je u 10 milijuna primjeraka samo 85 dana nakon službenog predstavljanja, što je 62 dana manje u usporedbi s prošlogodišnjom serijom P20, izjavio je Kevin Ho, predsjednik mobilnog odjela Huawei Consumer Business Group-a, na MWC Shanghai Global Device Summitu. Riječ je o rekordna tri mjeseca za Huaweijeve mobilne perjanice.
Kako ističu u Huaweiju, za dobre rezultate zaslužne su kontinuirane inovacije zbog kojih serija P30 korisnicima nudi izvrsno korisničko iskustvo sa četverostrukom kamerom SuperSensing Leica, 10X hibridnim zumom, iznimno dugim vijekom trajanja baterije i novom bojom – Breathing Crystal.
Osim s dobrim prodajnim rezultatima, iz Huaweija su se pohvalili i još jednom nagradom. European Hardware Association proglasio je Huawei P30 Pro najboljim pametnim telefonom u 2019. godini.
Prošlogodišnja nagrada za najbolji smartphone dodijeljena je Huaweiju P20 Pro, a ovogodišnja nagrada pripala je Huaweiju P30 Pro, čime je, ističu u Huaweiju, potvrđena njihova kvaliteta.
Oduševljeni smo činjenicom da je Huawei još jednom odnio EHA nagradu za najbolji pametni telefon. Zaslužena pobjeda Huaweija P30 Pro stavlja ga na tron kao najbolji pametni telefon na tržištu, prepoznajući ga kao proizvod koji uistinu mijenja tržište, istaknuli su iz European Hardware Associationa.
Huawei ističe i kako su tijekom proteklih deset godina uložili više od 480 milijardi kineskih jena, što je pomoglo u razvoju napredne tehnologije i snažnih partnerstava na području softverskih i hardverskih lanaca isporuke, omogućujući da kompanija postane svojevrstan pionir u razvoju brojnih novih tehnologija i stvara nova iskustva na tržištu pametnih telefona. Vjeruju da će kontinuirana inovativnost i tehnološko liderstvo nastaviti širiti granice mogućnosti pametnih telefona, poboljšavajući kvalitetu života svojih korisnika, što je temelj povjerenja koje korisnici imaju prema kompaniji.