Nakon što je Trump spriječio Huaweijevu dominaciju na mobilnom tržištu, kineska kompanija okrenula se drugim tehnologijama i tržištima poput - automobilskog. Nedavno su najavili suradnju s još jednom kineskom tvrtkom, proizvođačem automobila GAC Groupom s kojom će razvijati pametni SUV koji bi se na tržištu trebao pojaviti za dvije godine.
U skladu s trendovima na tržištu, automobil će pokretati, naravno, električni motor (ili motori), a njegov glavni adut trebala bi biti - autonomnija. Iako se ne spominje potpuno autonomni automobil, to bi vozilo trebalo imati četvrti nivo autonomije zahvaljujući kojem bi računalo gotovo u potpunosti i bez potrebe za inputom od strane vozača upravljalo automobilom.
Osim autonomije u vožnji, iz ovih su kompanija najavili kako će vozilo imati i neke “nove i uzbudljive energetske mogućnosti”, no nisu objasnili o čemu se konkretno radi. Neki detalji o samom automobilu poput snage motora, kapaciteta baterije i dosega nisu poznati, a ono što je poznato jest da će za razvoj i proizvodnju klasičnih automobilskih dijelova biti zadužen GAC Group, dok će Huawei biti zadužen za svu tehnologiju i komunikacijske mogućnosti vozila. Planovi ovih kompanija ne uključuju samo taj SUV, već i osam modela i više serija električnih automobila.
Također, GAC i Huawei prije dva mjeseca najavili su suradnju s još jednom kineskom kompanijom - Didijem (koju su mediji na početku prozvali kineskim Uberom) oko dijeljenja resursa, podataka i znanstvenih istraživanja oko autonomnih automobila. Tada su također najavili razvoj autonomnih vozila s autonomijom četvrtog stupnja čiju masovnu proizvodnju očekuju 2024., dok je osnivač Didija Cheng Wei još prije toga rekao kako bi do 2025. mogli proizvesti čak milijun autonomnih vozila.
Izvor: ZDnet