Huawei s milijardu dolara mami developere da razvijaju aplikacije i usluge za njihov pandan Googleu

U Huaweiju su se pohvalili "svojim" aplikacijama i uslugama koje bi trebale zamijeniti Googleove na njihovim telefonima.

Martina Čizmić | 24.11.2019. / 08:49

Huawei (Foto: AFP)

Iako je Huawei dobio još jedno produljenje privremene dozvole, koja mu omogućuje daljnje korištenje Googleovih servisa i trgovanje s pojedinim američkim kompanijama, u kineskom divu ne sjede prekriženih ruku već se pripremaju za poslovanje bez američkih tvrtki.

Tako je na nedavno održanom Huaweijevom Asia-Pacific Developer Day istaknuto kako Huawei razvija cijeli niz neophodnih mobilnih usluga koje su potrebne za njihove aplikacije, a kakve inače nudi Google.

Istaknuto je kako će te nove aplikacije omogućiti korisnicima da bez ikakvih problema koriste Huaweijeve pametne telefone i bez Googleovih aplikacija, što bi mogao biti slučaj ako se SAD i Kina ne dogovore.

Zhang Ping’an iz Huaweijevog odjela usluga u oblaku istaknuo je kako Huawei već sad može zamijeniti 90 posto Googleovih usluga odnosno aplikacija koje se nalaze na pametnim telefonima. Osim toga, Huawei će developerima početkom 2020. Godine osigurati i korištenje svog API-a (sučelja koje je potrebno kako bi developeri mogli stvarati aplikacije).

Prvi pametni telefon iz Huaweijeve ponude, koji nema Googleove servise i aplikacije je Huawei Mate 30 koji je nedavno lansiran u Singapuru. Korisnicima se umjesto dobro poznatih Googleovih aplikacija nude Huaweijeve inačice, a za instalaciju novih aplikacija umjesto Google Playa koriste Huaweijev AppGallery. To je, ističu u Huaweiju, AppGallery pretvorilo u treću najveću trgovinu aplikacijama na svijetu sa oko 390 milijuna korisnika mjesečno.

No, Huaweiji želi da se u AppGalleryju nađe što više aplikacija i spremni su to platiti. Tako su objavili kako su odvojili milijardu američkih dolara namijenjenih developerima koji rade aplikacije za Huaweijev sustav, a objavit će ih u AppGalleryju. Također, smanjili su svoju proviziju za svaku prodanu aplikaciju na 15 posto (upola manje od Googlea koji uzima 30 posto).

Izvor: StraitsTimes

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti