Na stranicama društvenih mreža pojavljuju se oglasi koji zlonamjerno upućuju potencijalne kupce na navodno povoljnu kupnju različite brendirane robe (obuće, odjeće i drugih predmeta) - "HOT SALE", "80% OFF", "Discount Sale" ponude i slično.

tri vijesti o kojima se priča Netflix, ilustracija We're goin' up, up, up… Jeste li ga pogledali? Ovo je najgledaniji film na Netflixu svih vremena Pandemija, ilustracija Mogu li te promjene nestati? Otkrili neočekivanu posljedicu pandemije: Čak i kod ljudi koji nikada nisu bili zaraženi Pretila žena sjedi pored vage, ilustracija Bitna je ravnoteža Otkriven novi igrač u gubitku tjelesne težine, no koliko nosi prednosti, toliko je i opasan

Otvaranjem poveznice na takvim oglasima od korisnika se traži unos osobnih podataka za registraciju, a nakon odabira plaćanja otvara se stranica s početnim slovima "http", umjesto "https".

"Http" zapravo znači "hyper text transfer protocol", a "https" samo na kraju još ima i riječ "secure" (siguran, sigurno), no u tom detalju zapravo i leži razlika, jer poveznice (linkovi) koji počinju s "https" zapravo su šifrirani i osiguravaju privatnost podataka posjetitelja web-stranice.

HUB za poveznice koje promoviraju megapopuste, a počinju s "http" ističe da je riječ je o lažnim stranicama koje služe za prikupljanje i krađu osobnih podataka i podataka o kartici, a robu za koju misle da su je naručili, kupci ne dobivaju. Na taj način otuđeni podaci korisnika mogu se od strane lopova koristiti za plaćanje na drugim internetskim trgovinama, pri čemu korisnici tek naknadno uočavaju da su njihovi računi terećeni za transakcije koje oni nisu izvršili.

HUB stoga upozorava korisnike da pri kupnji na internetu obavezno:

• sami upisuju web-adresu prodajnog mjesta
• nikada na web-adresu prodajnog mjesta ne dolaze putem poveznica (linkova) sa stranica društvenih mreža ili putem sličnih poruka
• prije unošenja podataka o kartici provjere ima li internetska adresa na početku sličicu neotključanog lokota i počinje li s: "https", kao u primjeru
• klikom na sličicu lokota provjere pripada li URL adresa prodajnom mjestu.

Na taj način korisnici će izbjeći troškove za transakcije koje nisu izvršili.