Istini za volju, Hyundai nije prvi koji se sjetio da bi virtualna stvarnost (augmented reality) mogla poslužiti kao savršena podloga za lakše održavanje automobila i sve ostale upute za korištenje. Još 2013. godine je tvrtka Metaio napravila aplikaciju za Google Glass, koja je bila dostupna svim vlasnicima podržanih Audi vozila i nudila je otprilike ovo što nudi i Hyundai Virtual Guide. Audijev je problem, barem kada govorimo o ovom segmentu, što Google Glass naočale nikada nisu doživjele očekivanu ekspanziju, stoga je aplikacija koja je zapravo virtualni mehaničar, a dostupna je za pametne telefone ili tablete puno bolja ideja. Upravo to je napravio Hyundai, koji je predstavio svoj Hyundai Virtual Guide.

Aplikacija je vrlo jednostavna i intuitivna za korištenje, za vlasnike Hyundai vozila (ne svih, naravno) u budućnosti će debeli korisnički priručnici s nekoliko stotina stranica uputa postati prošlost. Umjesto toga, pomoću virtualne stvarnosti će moći na ekstremno jednostavan i brz način zamijeniti ulje, rashladnu tekućinu, provjeriti što znače pojedine lampice upozorenja ili čemu služe svi silni prekidači u Hyundai vozilima... Za sada je aplikacija kompatibilna sa Hyundai Sonata 2015 automobilom, ali se očekuje kako će vrlo brzo podršku dobiti i ostala novija vozila iz Hyundaia. Ne sumnjamo kako će ovaj put slijediti i ostali proizvođači automobila, umjesto knjižica i knjižurina debljine telefonskog imenika, sve će stati u VR na vašem smartphoneu ili tabletu...