I dalje rastu: Google na krilima YouTubea i mobilnog oglašavanja povećao prihode

Objavljeni su službeni podaci o financijskom stanju Googlea zaključno sa drugim kvartalom ove godine, odnosno da pojednostavimo, u prvoj polovici godine prihodi su povećani za 11%.

Tomislav Ćuto Tomislav Ćuto | 17.07.2015. / 10:15

I dalje rastu: Google na krilima YouTubea i mobilnog oglašavanja povećao prihode

Objavljeni su službeni podaci o financijskom stanju Googlea zaključno sa drugim kvartalom ove godine, odnosno da pojednostavimo, u prvoj polovici godine prihodi su povećani za 11%. 

Iako su mnogi očekivali još veće iznose na računima Googlea, realno, ovo je više nego dobrih prvih šest mjeseci 2015. godine za tehnološkog diva. Jer, nastavljen je rast prihoda, što je u konačnici jedino bitno, iz više razloga, prije svega sve žešće konkurencije na globalnom tržištu. Dakle, Google je u šest mjeseci ove godine imao ukupne prihode u iznosu od 17,7 milijardi američkih dolara, što je spomenuto povećanje od 11% u odnosu na godinu ranije. Istina, radi se o nešto usporenom rastu, jer su primjerice prihodi u prva dva kvartala 2014. bili veći za 22% u odnosu na godinu ranije, ali u kompaniji su izrazili zadovoljstvo već samom spoznajom o nastavku trenda rasta. Pogotovo ako se ukupni prihodi promatraju kroz prizmu vrlo čestih akvizicija na koje Google troši poprilične iznose.

Najveći dio prihoda, naravno, stiže od oglašavanja, koje je Googleu donijelo nešto više od 16 milijardi dolara, što je također povećanje od 11% u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Zadovoljstvo je dodatno generirano činjenicom kako rastu prihodi od YouTubea, iako nisu objavljeni konkretni iznosi, iz Google su poručili kako prosječno vrijeme korisnika na YouTubeu na uzorku od sat vremena ima povećanje od čak 60% u komparaciji s 2014. Povećani su i prihodi od mobilnog oglašavanja, ali i Google Play Storea repozitorija aplikacija. Ono što je pak izazvalo najveće zadovoljstvo je povećanje od 17% u segmentu takozvanih ostalih prihoda, što prema Googleovim stručnjacima indicira da su prepoznali "bilo" tržišta. Google, dakle, i dalje raste, možda ne tako brzo i rapidno kao prošlih godina, ali važno je ostati na "pravom kursu"... 

Foto via Flickr

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti