Izgleda kako trend 'flat' dizajna više ne možemo zaustaviti. Zadnjih nekoliko mjeseci sve najveće kompanije objavile su novi dizajn svog logotipa.
tri vijesti o kojima se priča


Prema nekima, koliko god zvučalo neobično, upravo je Microsoft začetnik trenda 'flat' dizajna svojim metro (znamo, znamo, ne bi se smio koristiti taj naziv) sučelja, a Google je svakako taj trend potvrdio redizajnom svih svojih servisa — bolje rečeno većine svojih servisa.
Apple je također u potpunosti prešao na 'flat' sa svojim iOS7, a i Twitter je svoj Bootstrap prilagodio tom trendu. Spomenimo i još neke kompanije koje su mijenjale logo: Firefox, Yahoo, Twitter, Facebook, YouTube, itd.
Na rade je došao i Dropbox koji je predstavio svoj logo u 'flat' dizajnu što se na neku ruku odražava i na njihovu misiju da stvari drže jednostavnim i laganim za korištenje. Njihov novi logo možete vidjeti na slici iznad, a na ovom linku možete pročitati i priču iza tog logotipa.
Ako malo pogledamo i ZIMO ima flat logo i to od samog početka, dakle od 2010. godine :)