I Dropbox predstavio svoj novi 'flat' logo

Izgleda kako trend 'flat' dizajna više ne možemo zaustaviti. Zadnjih nekoliko mjeseci sve najveće kompanije objavile su novi dizajn svog logotipa.

Saša Fišter
sasa@zimo.co | 17.09.2013. / 11:18 komentari
I Dropbox predstavio svoj novi 'flat' logo

Izgleda kako trend 'flat' dizajna više ne možemo zaustaviti. Zadnjih nekoliko mjeseci sve najveće kompanije objavile su novi dizajn svog logotipa.

tri vijesti o kojima se priča Hodanje (Foto: Thinkstock) Bitan je volumen, a ne intezitet Velika norveška studija potvrdila da je Hipokrat bio u pravu: "Ovo je najbolji lijek za čovjeka" Optički prijenos podataka, ilustracija Nevjerojatno! Japanci ruše rekorde: Napravili optički kabel kojim možete preuzeti cijelu arhivu interneta za manje od 4 minute Google Chrome U pitanju je vaša sigurnost Koristite Google Chrome? Odmah prestanite i napravite ovo!

Prema nekima, koliko god zvučalo neobično, upravo je Microsoft začetnik trenda 'flat' dizajna svojim metro (znamo, znamo, ne bi se smio koristiti taj naziv) sučelja, a Google je svakako taj trend potvrdio redizajnom svih svojih servisa — bolje rečeno većine svojih servisa.

Apple je također u potpunosti prešao na 'flat' sa svojim iOS7, a i Twitter je svoj Bootstrap prilagodio tom trendu. Spomenimo i još neke kompanije koje su mijenjale logo: Firefox, Yahoo, Twitter, Facebook, YouTube, itd.

Na rade je došao i Dropbox koji je predstavio svoj logo u 'flat' dizajnu što se na neku ruku odražava i na njihovu misiju da stvari drže jednostavnim i laganim za korištenje. Njihov novi logo možete vidjeti na slici iznad, a na ovom linku možete pročitati i priču iza tog logotipa.

Ako malo pogledamo i ZIMO ima flat logo i to od samog početka, dakle od 2010. godine :)

Vezane vijesti