Kada se govori o negativnom utjecaju društvenih mreža i lažnih vijesti na rezultate izbora i općenito politiku, u prvom su planu izbori za predsjednika SAD-a koje su, prema nekim tvrdnjama, odlučile upravo lažne vijesti i ruski oglasi koje su vidjeli milijuni Amerikanaca i koji su išle u prilog Trumpu. No ova se društvena mreža u političke svrhe iskorištava i u brojnim drugim zemljama, poput Kambodže čiji premijer na Fejsu ima skoro 10 milijuna lajkova.

Prema tvrdnjama vođe opozicije Sama Rainsyja, premijer Kambodže Hun Sen najpopularniju društvenu mrežu iskoristio je za prijetnje opoziciji i političkim disidentima, širenje lažnih vijesti, ali i za lažno prikazivanje svoje popularnosti, kao i popularnosti svoga režima. U peticiji koju je Rainsy uputio Facebooku, navodi se kako je Hun Sen svoju virtualnu popularnost stvorio kupujući lajkove na tzv. farmama klikova te je u iznimno kratko vrijeme prikupio milijune lajkova. Upozorava kako, iako manje od pet milijuna ljudi u Kambodži koristi Facebook, stranica premijera ima oko 9,4 milijuna lajkova, od čega milijuni lajkova dolaze iz zemalja poput Indije, Filipina i Brazila u kojima ljudi ne poznaju kmerski jezik koji se govori u Kambodži, a te su zemlje ionako poznate po takvim farmama klikova.

Prema nekim dokumentima koji su procurili u javnost, a na koje se peticija poziva, kambodžanska vlada trošila je i 15 tisuća dolara dnevno za prikupljanje lažnih lajkova i oglašavanje na ovoj društvenoj mreži kako bi se stvorila iluzija popularnosti na Facebooku. Rainsy je ovakve tvrdnje ranije objavljivao i na Facebooku, no kada je shvatio da mu zbog toga prije tužba, pobjegao je iz zemlje te sada traži od Zuckerbergove mreže dostavljanje informacija o kupovini oglasa kambodžanske vlade kako bi dokazao da je ono što je govorio, tj. pisao na Facebooku istina. Također, napominje kako je kupovinom lažnih lajkova Hun Sen prekršio pravila korištenja ove mreže.

Jedan od načina prikazivanja lažne podrške autoritativnim režimima u prošlosti bile su velike vojne parade i zabrana protuvladinih prosvjeda, a u posljednje vrijeme jedan od alata koji pomaže u stvaranju iluzije popularnosti postao je i Facebook, komentirali su na Quarztu ove optužbe o kupovini lažnih lajkova u Kambodži.