Prisjetimo se, Instagram je prodan Facebooku za milijardu dolara koji je isto tako pokušao kupiti Snapchat, no to mu nije uspjelo. Facebookov Instagram želi ostati i dalje relevantan medij za objavljivanje fotografija, stoga su doslovce kopirali Snapchatov ‘Stories’ koji omogućuje korisnicima da stave više fotografija u jednu priču, što znači da ne moraju biti dosadni na klasičnom feedu, već mogu ispričati priču iz jedne nove perspektive.

Snapchat je svoje ‘Stories’ uveo još davno, a da se ta značajka pokazala uspješnom govori i upravo Instagramov potez da kopiraju istu. 

Za one koji nisu upoznati s Snapchatovim ‘Stories’, a koje se mogu replicirati i sada na Instagram, radi se o posebnom ‘folderu’ (Stories) u koji možete natrpati koliko god želite slika i videa, a koji se brišu za 24 sata, što znači a će se prvo obrisati prvo najstariji zapisi. Nadalje, korisnici koji vas prate, mogu pregledavati niz slika i video snimki jednu za drugom kako su iste objavljivane u ‘Stories’. Što se tiče privatnosti, ako imate javni profil, ‘Stories’ će biti dostupni svima, a ako će biti privatni, onda će biti dostupan samo onima koji vas prate. Dobra stvar je što ćete moći odrediti želite li da vaše objave ne vide određeni korisnici. Što se tiče pregledavanja ‘Stories-a’, sve što trebate jest jednom tapnuti na sliku i za svaku sljedeću, dok ukoliko želite pogledati ‘Stories’ sljedećeg korisnika, možete samo swipeati.

Instagram je na svom blogu objavio kako ove nove mogućnosti stižu u narednim tjednima za iOS i Android uređaje.

Na ovom linku možete pogledati i kratki vodič za Stories na Instagramu.

Introducing Instagram Stories from Instagram on Vimeo.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju