Instagram je dugo godina radio na rastu više nego na prihodima, što i ne čudi s obzirom da ih je Facebook kupio za milijardu dolara, te su time dobili “prostora” za usavršavanje korisničkog iskustva aplikacije i naravno sami rast.

Sada uz 300 milijuna aktivnih korisnika, Instagram je vrlo zanimljiv servis za oglašivače koji bi rado platili da se njihova poruka prikaže ljudima diljem svijeta. No Instagram ne želi glavom kroz zid, pa tako pažljivo bira način na koji će prikazivati oglase u svom feedu.

Iako je ranije bilo eksperimentiranja s videom i slikama, ovaj puta Instagram po prvi puta nudi linkove na oglas, no ipak korisnika zadržava u svojoj aplikaciji. Isto tako, oglašavačima je na raspolaganju mogućnost dodavanja više slika u carousel pomoću kojeg mogu bolje ispričati priču, bilo da se radi o poznatim brandovima ili dobrotvornim organizacijama poput one u videu ispod.

Vrijeme je da Facebook vrati uloženo, a očito je da su ovo prvi koraci prema prihodima koji bi mogli donijeti prilično dobru zaradu Instagramu, odnosno Facebooku.