Apple ostvaruje najveći profit prodajom pametnih telefona, no izvršnom direktoru kompanije Timu Cooku jasno je kako moraju pronaći nove izvore prihoda i pripremiti se za razdoblje u kojem više neće toliko zarađivati od prodaje iPhonea. Neki od tih novih izvora prihoda jesu softver i usluge – već jako dugo govori se o Appleovim planovima vezanima za servis za streaming videosadržaja s kojim će konkurirati Netflixu i sličnim servisima, ali i o pretplatničkom servisu za novine i časopise.

Iz Applea, naravno, do sada nisu komentirali ove glasine koje kruže mrežom, a što su konkretno pripremili, saznat ćemo 25. ožujka. Kompanija je jučer poslala pozivnice novinarima za konferenciju koja će se održati u njihovu novom kampusu, u Steve Jobs Theateru u Cupertinu. Digitalna pozivnica, uz filmsko odbrojavanje, uključuje Appleov logo i poruku – "It`s show time", a posljednji put kada je Apple poslao sličnu pozivnicu predstavili su Apple TV.

S predstavljanjem pretplatničkih servisa Apple ulazi na potpuno novo tržište, a bit će zanimljivo vidjeti kakav će sadržaj biti dostupan na njihovu servisu te, naravno, koliko će iznositi mjesečna pretplata. Što se servisa za novine i časopise tiče, mrežom su kružile glasine o problemima vezanima za podjelu zarade između Applea i izdavača te su navodno s konačnim prijedlogom zadovoljniji izdavači magazina u odnosu na izdavače novina.
Kao i u slučaju servisa za filmove i serije, tek ćemo 25. ožujka saznati kakav će sve sadržaj biti dostupan na njihovu servisu, kolika će biti cijena te hoće li servisi biti dostupni i nama u Hrvatskoj.

Hardver

Konferencija koja se održava za dva tjedna bit će fokusirana prvenstveno na nove usluge, no ne treba isključiti mogućnost predstavljanja i novog hardvera. Sve je više glasina o novoj generaciji iPada koja ne bi trebala donijeti neke veće novitete u odnosu na prošlogodišnje modele, navodno se priprema povratak iPoda, a ne treba isključiti ni mogućnost predstavljanja novih bežičnih slušalica AirPods.

Izvor: 9to5Mac