Krajem godine tvrtke objavljuju svoje planove za sljedeću pa je tako i Honor objavio zanimljive planove koji obuhvaćaju i hrvatsko tržište. 

Tako su se, prije svega, pohvalili dobrim poslovnim rezultatima. Ističu stabilan rast u Kini gdje je u drugom tromjesečju 2022. dostigao 19,5 posto tržišnog udjela te ambiciozni ciljevi za osvajanje zahtjevnog europskog tržišta. Danas pokrivaju više od 200 operatera i distribucijskih kanala te ima više od 30.000 trgovina i pultova s više od 3.000 servisnih centara, devet regionalnih pozivnih centara i 180 milijuna aktivnih korisnika diljem svijeta.

Honor 70 Honor najavio dolazak svojih preklopnih telefona u Europu

Nakon povratka na europsko tržište s modelima serije Honor 50, u 2022. tvrtka je predstavila cijeli portfelj svojih uređaja.

Za nadolazeću godinu najavili su svoju Dual Flagship strategiju kojom će sve preklopne i druge pametne telefone predstavljene u Kini dovesti i na europska i druga svjetska tržišta. Namjera im je ponuditi sveobuhvatan portfelj usmjeren prema različitim cjenovnim razredima, kao i postaviti standarde u industriji estetskim dizajnom, vrhunskim korisničkim iskustvom i dostupnošću vlastite tehnologije.

U Honoru su tako najavili skoru dostupnost svog operativnog sustava MagicOS 7.0, koji olakšava povezivanje pametnih telefona, tableta, računala i drugih IoT uređaja, a u suradnji s Microsoftom, međunarodnim korisnicima nudi i Phone Link kojim se određeni Honor pametni telefoni mogu jednostavno povezati s Windows računalima.

Honor 70 Znate li kako izgleda proces dizajniranja pametnog telefona?

U novoj godini Honor je najavio širenje poslovanja na 20 ključnih tržišta diljem svijeta, uključujući nekoliko ključnih tržišta u Europi poput Velike Britanije, Francuske, Njemačke, Italije, Španjolske, Finske, ali i Hrvatske, gdje namjerava znatno pojačati svoju ponudu.

Osim pametnih telefona, ističu, u Hrvatskoj tako možemo očekivati i prijenosna računala, tablete, slušalice i rutere, ali i ostale prijenosne uređaje. 

Honor djeluje na isti način i s istom misijom na svim tržištima na kojima je prisutan – bez obzira na veličinu tržišta. Principi kojima se rukovodimo na najvećim tržištima potpuno su isti kao i oni koje primjenjujemo u poslovanju u Hrvatskoj. To znači da konstantno pratimo promjene na tržištu i u gospodarstvu, pažljivo osluškujući potrebe korisnika. Na hrvatskom tržištu u posljednjih nekoliko godina primjećujemo dinamičan razvoj sektora telekomunikacija, posebice u industriji pametnih telefona, s potencijalom za daljnji rast. Korisnici u Hrvatskoj mogu očekivati da će se u bliskoj budućnosti, vjerojatno i prije nego što očekuju, moći uvjeriti u inovacije i tehnološke mogućnosti koje su prisutne u Honor uređajima – pametnim telefonima, prijenosnim računalima, pametnim ekranima, tabletima, prijenosnim uređajima, TrueWireless slušalicama i ruterima, istaknuo je Bruce Huang, generalni direktor za Honor u Hrvatskoj, Sloveniji i Srbiji.

 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju