Bez posla ćer nakon isteka 12-mjesečnog ugovora ostati 269 radnika, izvijestio je u četvrtak VW. Detalji će biti utvrđeni idućih dana u dogovoru s radničkim vijećem.

tri vijesti o kojima se priča Vedran Bilas, FER 4. susret nastavnika iz STEM područja Dekan FER-a nastavnicima STEM predmeta: "Nećemo imati bolje društvo samo zato što se bavimo tehnologijom" Primjena pesticida, ilustracija Trajni poremećaji Zabrinjavajući rezultati istraživanja: Poznati pesticid povezan je s raširenim abnormalnostima mozga kod djece Automobil, ilustracija Kako to?! Ova tehnologija u automobilima spašava živote, no mnogi je vozači - deaktiviraju

Kompanija navodi da gasi radna mjesta zbog aktualne situacije na tržištu. Smatra se da je potražnja za električnim automobilima slaba zbog visoke inflacije i ukidanja državnih poticaja. Automobili na električni pogon skuplji su od inačica s unutarnjim izgaranjem.

Tvornica u Zwickauu sastavlja isključivo električne automobile za VW i za njegove podružnice Audi i Cupru. Zapošljava ukupno 10.700 radnika, uključujući njih 2.200 na određeno vrijeme, koji bi također mogli ostati bez posla.

Slika nije dostupna Nabrijani električni Volkswagen: Legendarna verzija automobila stiže i u verziji na struju

Slika nije dostupna Počela proizvodnja električne limuzine prozvane šampionom učinkovitosti

Volkswagen je i dalje 100 posto uvjeren da treba nastaviti putem prema električnoj mobilnosti, naglasio je glasnogovornik, dodavši da nisu mijenjali planove. Budućnost tvornice u Zwickauu sigurna je, dodao je, najavivši nova ulaganja.

Pogon je prvi u VW-u počeo proizvoditi električna vozila, VW modele ID.3, ID.4 i ID.5, Audijeve Q4 e-tron i Q4 Sportback te Cuprin Born. Proizvodnja automobila s motorima na unutarnje izgaranje prekinuta je 2020.

Unatoč slobodnim kapacitetima u tvornici u Zwickauu, kompanija planira proizvoditi Q4 e-tron i VW ID.3 i u drugim tvornicama.

Od kraja 2023. proizvodit ćemo Q4 e-tron i u Bruxellesu i u Zwickauu, rekla je glasnogovornica Audija.