Rezultati istraživanja iznenadili: Vozači obožavaju ovaj brend, a za njega možda nikada niste čuli

Consumer Reports objavio je izvještaj temeljen na istraživanju u kojem je sudjelovalo oko 330 tisuća osoba.

Hrvoje Jurman Hrvoje Jurman | 05.02.2024. / 14:45

Rivian (Foto: Afp)

Consumer Reports je neprofitna američka organizacija fokusirana na edukaciju i zaštitu potrošača, kao i na testiranje proizvoda kako bi potrošačima olakšali odluku o kupovini. Ova je organizacija nedavno objavila izvještaj o zadovoljstvu kupaca automobilima proizvodnim između 2021. i 2024. godine, a u istraživanju je sudjelovalo oko 330 tisuća osoba.

Apocalypse Manufacturing Nirvana Kakva zvijer! Nirvana je agresivni električni pickup za one dubokog džepa

Brend s kojim su vozači najviše zadovoljni vjerojatno će iznenaditi većinu ljudi, pogotovo zbog toga što mnogi možda nikada nisu niti čuli za njega. Naime, vozači u SAD-u najzadovoljniji su s automobilima brenda - Rivian. Od 29 brendova, Rivian je jedini koji je dobio ocjenu zadovoljstva 5 (5 je maksimalna), samo šest brendova dobilo je četvorke, dok je većina brendova od vozača dobila trojku. Najgori, odnosno jedinu jedinicu na ovom testu dobio je Infitnity. Među četvorkama nalaze se Mini, BMW, Porsche, Tesla, Genesis i Lexus.

U sklopu ovog istraživanja, CR je vozače upitao i kolika je vjerojatnost da će ponovno kupiti automobil istog brenda i po tom pitanju najbolje je ocijenjen Rivian. Čak 86 posto kupaca njihovih električnih vozila kaže da bi ponovno kupili njihov automobil, a slično razmišljaju i vlasnici Minija. Njih 77 posto ponovno bi kupilo Mini.

Iako je 86 posto zaista puno, na Electreku kažu kako to nije najviša do sada zabilježena brojka. Naime, u nekim ranijim godišnjim istraživanjima o zadovoljstvu automobila, više od 90 posto vlasnika Tesle najavilo je kako bi njihov sljedeći automobil ponovno mogao biti Muskov. S vremenom se situacija ipak promijenila (sada je ta brojka pala na 74 posto), a na Electreku kažu kako je na pad popularnosti Tesle utjecalo nekoliko faktora - od lošije kvalitete servisa pa do činjenice da njihove automobile više ne kupuje mali broj vjernih sljedbenika, već posluju na masovnom tržištu.

Slika nije dostupna Iznenađujući rezultati istraživanja: Kupci električnih vozila nisu toliko motivirani brigom za okoliš, važnije im je nešto drugo

Upravo bi to mogao biti razlog popularnosti Riviana koji ima malu, ali iznimno lojalnu korisničku bazu koja se može povezati s brendom i njegovom misijom. Također, kompanija u prodaji ima samo dva modela tako da je popularnost ovog brenda za sada još povezana s kvalitetom njihova jedina dva vozila. No dok su vlasnici Rivianovih vozila puni hvale za njih i iznimno su zadovoljni s automobilima, njihov model R1S nije pokupio previše pohvala od samog Consumer Reportsa. Naime, u podcastu ove organizacije Talking Cars ovaj je automobil prozvan jednim od najgorih u 2023. godine, uz napomenu kako je vozilo preskupo i da se ne može voziti.

Izvor: Electrek

 


 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti