Nokia zna imati solidne reklame, ali ova nikako ne spada u tu kategoriju, doduše ne shvaćamo uopće poantu ove reklame.

tri vijesti o kojima se priča Droga, ilustracija Roditelji, oprez! "Najopasnija mreža za mlade": Omiljena platforma prepuna je seksualnih predatora i dilera droge Zračni taksi Joby Aviationa Napravljen veliki korak Počinje velika tehnološka revolucija u zrakoplovstvu: Nebom će dominirati potpuno drukčije letjelice Appleovi telefoni, ilustracija Vrijeme radi svoje… Ako imate ove modele telefona, možda je vrijeme da ih zamijenite i kupite nove

Reklama za novi Nokijin tablet Lumia 2520 pokazuje čudnu priču, s čudnim likovima i još čudnijom porukom. Također, ono što je najčudnije jest da svi ciljaju na blagdanske ugođaje, što uvijek funkcionira, no Nokia je odlučila ići drugim putem — očito ne baš najboljim.

Sa sloganom “balansirati poslovanje i užitak nije lako” ova kampanja je po nama potpuni promašaj. Naime, Nokia nije jedina čija se reklama našla na lošem glasu, pa je tako i Apple objavio reklamu početkom godinu koja također nema glavu ni rep. 

Sve u svemu, procijenite sami i javite nam u komentarima što vi mislite o ovoj reklami.