Brandiranje je oduvijek, iako mnogi smatraju drugačije, vrlo ozbiljan, za neke i vrlo unosan posao, a kreiranje logotipova posebna kategorija koja vrlo često nosi skrivene poruke ali i prepoznatljivost...
Četrdeset kompanija čiji se logotipovi nalaze u ovoj infografici u većoj ili manjoj mjeri svi poznajemo, vrlo često koristimo njihove proizvode ili usluge... Naravno, prepoznajemo i logo svake od njih, ali iako smo ih vidjeli na stotine puta, možda nismo prepoznali „skrivene poruke“ koje se kriju u njima, a koje zapravo oslikavaju esencijalno poslovanje. Primjerice, logo FedEx kompanije osim imena krije i „strelicu“ koja je skrivena između slova E i x, a koja zapravo označava brzinu i preciznost kod dostave, koja je temelj ovog branda. Ili, recimo, logo poznatog „online dućana“ Amazon također ima strelicu, koja u ovom slučaju povezuje slova a i z, a što šalje jasnu poruku kako kod njih možete kupiti sve što vam padne napamet „od a do z“. K tome, strelica je kreirana da se može „pročitati“ i kao „osmijeh“ što označava zadovoljstvo kupaca...
Gillette, poznati proizvođač „britvica“ i svega ostaloga što nam treba za brijanje skrivenu poruku nosi između slova G na početku, odnosno slova i odmah do njega, jer su oba „odrezana“, što sugerira nevjerojatnu oštrinu. Manje je poznato da je logo eminentnog proizvođača mrežne i telekomunikacijske opreme Cisco zapravo napravljen tako da plave linije iznad loga označavaju elektromagnet, ali i mitski Golden Gate Bridge u San Franciscu, gdje je ova kompanija osnovana. Ako pak pomnije promotrimo logo kompanije Continental, evidentno je da razmak između slova C i o zapravo oslikava automobilsku gumu, a to je upravo ono čime se ovaj brand bavi. Ili, recimo BMW, čiji logo označava propeler (bijela polja) i nebo (plava polja), jer se danas jedan od najpoznatijih automobilskih proizvođača okušao i u zrakoplovstvu...
Pogledajte i ostale logotipove poznatih kompanija i brandova, zaista se može „pročitati“ podosta zanimljivih „skrivenih poruka“...