Vrijednost svake marke (branda) ogleda se u prepoznatljivosti naziva, znaka i slogana. Svaka marka tim se elementima služi kako bi se na željeni način pozicionirala u svijesti potrošača, pa često čujemo i vidimo hvalospjeve poput ''najbolji, najkvalitetniji i najjeftiniji'', ali i mnoge druge. Nastojanja kompanija da se pozicioniraju na željeni način često se izjalove te potrošači stvore vlastitu sliku o nekoj marki proizvoda ili usluga koja zna biti smiješna i ponižavajuća, ali najčešće i istinita.

tri vijesti o kojima se priča Droga, ilustracija Roditelji, oprez! "Najopasnija mreža za mlade": Omiljena platforma prepuna je seksualnih predatora i dilera droge Zračni taksi Joby Aviationa Napravljen veliki korak Počinje velika tehnološka revolucija u zrakoplovstvu: Nebom će dominirati potpuno drukčije letjelice Cheyava Falls u dolini Neretva Vallis u krateru Jezero na Marsu Na Marsu NASA zagolicala maštu javnosti: U dolini Neretve pronađeni tragovi izvanzemaljskog života?

Upravo o tome izvještava ekipa BuzzFeeda koja je na Redditu pronašla i izdvojila najkreativnije i najoriginalnije ''slogane''.

Kada bi brendovi imali realne slogane onda bi oni glasili ovako