Kada bi brendovi imali realne slogane onda bi oni glasili ovako

Vrijednost svake marke (branda) ogleda se u prepoznatljivosti naziva, znaka i slogana. Svaka marka tim se elementima služi kako bi se na željeni način pozicionirali u svijesti potrošača, pa često čujemo i vidimo komentare poput ''najbolji, najkvalitetniji i najjeftiniji''.

Zimo
Zimo
Filip Šturman | 31.07.2013. / 11:57 komentari
Kada bi brendovi imali realne slogane onda bi oni glasili ovako

Vrijednost svake marke (branda) ogleda se u prepoznatljivosti naziva, znaka i slogana. Svaka marka tim se elementima služi kako bi se na željeni način pozicionirala u svijesti potrošača, pa često čujemo i vidimo hvalospjeve poput ''najbolji, najkvalitetniji i najjeftiniji'', ali i mnoge druge. Nastojanja kompanija da se pozicioniraju na željeni način često se izjalove te potrošači stvore vlastitu sliku o nekoj marki proizvoda ili usluga koja zna biti smiješna i ponižavajuća, ali najčešće i istinita.

tri vijesti o kojima se priča Mreže optičkih kablova iznad šume u Ukrajini Jesu mreže, ali nisu paukovi VIDEO Pogledajte nestvaran prizor na krošnjama ogromne šume u Ukrajini Pametni telefon, ilustracija Mali, ali značajna promjena Stavljate telefon na stol s ekranom prema gore? Evo zašto biste trebali promijeniti tu naviku Uređaj koji izvlači pitku vodu iz zraka Nije znanstvena fantastika Stvorili pitku vodu iz "ničega": Ovaj genijalan izum mogao bi spasiti mnoge živote

Upravo o tome izvještava ekipa BuzzFeeda koja je na Redditu pronašla i izdvojila najkreativnije i najoriginalnije ''slogane''.

Kada bi brendovi imali realne slogane onda bi oni glasili ovako

Vezane vijesti