Kada bi brendovi imali realne slogane onda bi oni glasili ovako

Vrijednost svake marke (branda) ogleda se u prepoznatljivosti naziva, znaka i slogana. Svaka marka tim se elementima služi kako bi se na željeni način pozicionirali u svijesti potrošača, pa često čujemo i vidimo komentare poput ''najbolji, najkvalitetniji i najjeftiniji''.

Zimo
Zimo
Filip Šturman | 31.07.2013. / 11:57 komentari
Kada bi brendovi imali realne slogane onda bi oni glasili ovako

Vrijednost svake marke (branda) ogleda se u prepoznatljivosti naziva, znaka i slogana. Svaka marka tim se elementima služi kako bi se na željeni način pozicionirala u svijesti potrošača, pa često čujemo i vidimo hvalospjeve poput ''najbolji, najkvalitetniji i najjeftiniji'', ali i mnoge druge. Nastojanja kompanija da se pozicioniraju na željeni način često se izjalove te potrošači stvore vlastitu sliku o nekoj marki proizvoda ili usluga koja zna biti smiješna i ponižavajuća, ali najčešće i istinita.

tri vijesti o kojima se priča Hodanje (Foto: Thinkstock) Bitan je volumen, a ne intezitet Velika norveška studija potvrdila da je Hipokrat bio u pravu: "Ovo je najbolji lijek za čovjeka" Optički prijenos podataka, ilustracija Nevjerojatno! Japanci ruše rekorde: Napravili optički kabel kojim možete preuzeti cijelu arhivu interneta za manje od 4 minute Google Chrome U pitanju je vaša sigurnost Koristite Google Chrome? Odmah prestanite i napravite ovo!

Upravo o tome izvještava ekipa BuzzFeeda koja je na Redditu pronašla i izdvojila najkreativnije i najoriginalnije ''slogane''.

Kada bi brendovi imali realne slogane onda bi oni glasili ovako

Vezane vijesti