Miles Soloman, tinejdžer iz Sheffielda, s profesorima je radio na projektu 'TimPix' koji učenicima omogućava pristup podacima s Međunarodne svemirske postaje, a cilj je otkriti anomalije i obrasce koji bi mogli voditi prema novim otkrićima.

Miles je s profesorom analizirao podatke vezane za razinu radijacije na ISS-u te je u jednom trenutku primjetio broj -1 pored oznake za razinu energije, što mu se učinio nelogično jer energija ne može dolaziti u količinama iskazanima negativnim brojem. Stoga su Miles Soloman i njegov profesor odlučili sve provjeriti s NASA-om.

Ispostavilo se da je ovaj 17-godišnjak primjetio detalj koji je promaknuo NASA-inim stručnjacima.

U NASA-i su rekli da im je ta greška bila poznata no vjerovali su da se ona pojavljuje tek jednom ili dva puta u godini. No tinejdžer iz Velike Britanije im je pokazao suprotno - do sporne greške dolazi čak nekoliko puta dnevno.

Profesor Larry Pinksy sa Sveučilišta u Houstonu rekao je za Radio 4 da su kolege u NASA-i mislili da je ta greška odavno ispravljena. Istaknuo je da je važnost ovakvih projekata na kojima rade klinci u školama upravo u tome da mogu primjetiti nepravilnosti koje zbog obujma posla mogu promaknuti stručnjacima.

17-godišnji Miles je nakon svega rekao za BBC da bi volio raditi za NASA-u i učiti od njih.