Postanite fan na Facebooku ako već niste!

Iako mnogi još uvijek, iz tko zna kojeg razloga, podcjenuju takozvani „content marketing“ i SEO optimizaciju, nema nikakve sumnje da je riječ o zahtjevnim procesima koji daju rezultate samo ako se odrade profesionalno...

Prošla su vremena kada su web stranice, barem kada govorimo o ozbiljnim i relevantnim web stranicama, mogli odraditi „dečki iz susjedstva“ za cijenu „tri sladoleda“. Isto tako su prošla vremena kada je vlasnik web stranice, bez obzira što ona predstavljala i čime se dotični vlasnik bavio, mogao za „kikiriki“ dobiti kvalitetu što se tiče sadržaja, vizualnosti, ali i pozicije na tražilicama. Danas, više nego ikada, ako već ne možete prepustiti posao profesionalcima, morate znati što radite, kako radite i kako ćete ostvariti željeni cilj.

Ako imate dovoljno talenta, nije sporno da vizualni, dizajnerski i grafički dio možete odraditi sami, možete kreirati i relevantan, kvalitetan sadržaj, ali ni to nije jamstvo ako ne znate optimizirati web stranicu za tražilice ili ne znate kako promovirati taj isti sadržaj, odnosno ono što nudite. Kompleksnost web promocije i „content marketinga“, baš kao i SEO optimizacije može vam ponuditi jedino put koji će biti trnovit i za koji morate imati pažljivo razrađenu strategiju. Ova infografika poprilično dobro objašnjava upravo tu kompleksnost i nudi za početak solidan materijal da biste znali što vas čeka, ako ćete cijeli posao odrađivati sami... 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju