KAKO: Starbucks ulaže u medije?

Koliko je danas važno biti kreativan i inovativan pokazuje najpoznatiji svjetski lanac kave - Starbucks sa svojom novom web stranicom. Stranica je je dostupna samo putem WiFi isključivo iz njihovih trgovina.

Zimo
Zimo
Zimo | 20.10.2010. / 11:41 komentari
KAKO: Starbucks ulaže u medije?

Koliko je danas važno biti kreativan i inovativan pokazuje najpoznatiji svjetski lanac kave - Starbucks sa svojom novom web stranicom. Stranica je je dostupna samo putem WiFi isključivo iz njihovih trgovina.

tri vijesti o kojima se priča Anatomski prikaz srca, ilustracija Istraživanje pokazalo Ova jednostavna svakodnevna hrana može potiho ojačati zdravlje vašeg srca Kuglasta munja snimljena u Kanadi Zapanjili stručnjake VIDEO Bračni par s trijema kuće snimio iznimno rijedak i posve misteriozan vremenski fenomen Žena vježba s utegom u teretani Novo otkriće znanstvenika Vježbom do štita protiv raka? Moć vježbanja možda ne leži u mišićima, nego u...

U suradnji sa tvrtkama Yahoo (glavnim tehnološkim partnerom), The Wall Street Journal, GOOD, The New York Times, iTunes, LinkedIn, i Foursquare, Starbucks je objavio novu web stranicu koja izgleda više kao digitalni magazin, a na kojem se nalaze lokalne i svjetske novosti (uključujući i one koje se plaćaju), besplatan pristup glazbi, lokalne informacije kao što su vrijeme, relacije trkaćih biciklističkih staza, te pregled filmova.

Sve je to vrlo dobro osmišljen koncept genijalnih umova koji pokušavaju svoje kupce čim više zadržati u svojim trgovinama, pružajući im zanimljiv sadržaj. Od jeseni, korisnici će moći pretraživati sadržaj putem šest različitih online kanala: novosti, zabava, wellness, posao i karijera, moje susjedstvo i Starbucks.

Ograničavanjem korisnicima pregled sadržaja samo unutar trgovina, Starbucksu omogućuje prikupljanje informacija što se čita, i što bi možda njihovim kupcima bilo zanimljivo čitati, kako bi još više unaprijedili kontakt sa njima.

Starbucks je tvrtka koja nije samo najpoznatiji svjetski lanac kave, već i multimedijska kompanija koja dobar dio svojih resursa ulaže u promociju na webu. U današnje vrijeme ne možete samo prodati prozivod, već morate ljudima ponuditi puno više od same kupnje, a očito je da Starbucks jako dobro zna taj posao.

Vezane vijesti