Iako Tesla i dalje vlada tržištem električnih vozila, konkurencija je sve veća te tradicionalni proizvođači automobila ulažu desetke milijardi dolara kako bi se pripremili za električnu budućnost. Većina električnih modela na početku su bili samo elektrificirane izvedbe vozila koja su prvotno dizajnirana za motore s unutarnjim izgaranjem, no u posljednje vrijeme situacija se na tržištu mijenja. Umjesto takvih prilagodbi postojećih automobila, automobilske kompanije razvijaju platforme dizajnirane i napravljene isključivo za električna vozila poput npr. platforme MEB koju je razvio Volkswagen i koja pogoni njihov model ID.3.

Slika nije dostupna Elektrifikacija američke legende: Predstavljen Mustang Mach-E

Jedna od tradicionalnih automobilističkih kompanija koja ima velike planove na tržištu e-vozila jest Ford. Njihovi dosadašnji električnih automobili također su bile verzije postojećih benzinaca, no prošle godine predstavljen je Fordov prvi automobil koji je od početka razvijan kao električno vozilo. Kolike su ambicije Forda oko tog vozila najbolje govori činjenica da su ga predstaviti pod brendom Mustang.



Proizvodnja Mustanga Mach-E već je počela te se isporuke prvih modela očekuju do kraja ove godine. S obzirom na to da je riječ o električnom SUV-u, mnogi ga uspoređuju s Teslinim Modelom Y. Ako se pita izvršni direktor Forda Jim Farley, električni Mustang prvi je pravi konkurent Tesli. U razgovoru s novinarima iz Detroita rekao je kako Mach-E mijenja pravila igre te ima poznatu “detroitsku karizmu”: To je Mustang. Tesla nije Mustang, jasno je opisao razliku između svog automobila te vozila koje proizvodi Muskova kompanija.

Elon Musk Musk najavio novu opciju, a vlasnici Tesle su oduševljeni: "Elon Musk, luđače. Uspio si", "Budućnost dolazi!"

Prema Electreku, Mach-E i Model Y po mnogočemu se mogu usporediti, a veće razlike između vozila odnose se na doseg koji je na strani Tesle i cijenu. Iako je cijena slična, zahvaljujući subvenciji koja u SAD-u nije dostupna za kupce Teslinih vozila, električni Mustang stajat će 7,500 dolara manje, naglasili su na ovoj stranici.

 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju