Kada je Elon Musk dao 44 milijarde dolara za Twitter, koji je kasnije preimenovao u platformu X, on je gledao na širu sliku, odnosno imao je puno veće planove od obične društvene mreže. On želi od X-a napraviti platformu za sve, po uzoru na kineski WeChat. Osim društvene mreže, njegove su ambicije da se X koristi i za komunikaciju, plaćanje, traženje poslova i brojne druge stvari. Jedna od njih je i kao mail servis.
Musk je prvi put X-ov mail spomenuo još ranije ove godine, a tema je postala aktualna ovog tjedna nakon što je jedan korisnik platforme X napisao kako bi Xmail bio cool te je predložio format korisničko ime@X.com. Na komentare o X-ovom mailu reagirao je i sam Musk, komentiravši: Upravo ćemo to napraviti.
Kako nije napisao nikakve dodatne detalje, nije poznato kada bi X mogao dobiti i tu novu opciju te kada bi nam Xmail ili kako će se već zvati taj servis, trebao postati dostupan. Ipak, prema Tech Timesu, neke su stvari oko Muskova maila već sada poznate. Xmail tako ne bi trebao imati klasično sučelje kakvo smo navikli za mail servise, već će ono više podsjećati na komunikacijske platforme i direktne poruke društvenih mreža. Neće biti naslova maila niti formata tradicionalnih mailova, već će cijela komunikacija biti smještena unutar jednog razgovora.
Fokus je, dakle, na jednostavnoj i učinkovitoj komunikaciji tako da takav oblik poruka vjerojatno neće biti privlačan kompanijama i poslovnom komuniciranju. S takvim oblikom platforme, Musk prije ulazi na teritorij WhatsAppa, Messengera, Vibera i sličnih platformi, no prema onome što možemo pročitati na mreži, X želi da se njihov servis koristi umjesto emailova. Ideja je kako su ljudi danas toliko navikli na format komunikacije u obliku poruka razgovora putem komunikacijskih platformi, da bi se isto moglo primijeniti i za dopisivanja za koje danas koristimo mailove.
I, naravno, sve bi bilo povezano s X-om pa bi korisnici ove platforme nastavili koristiti iste podatke i korisnička imena, kao i na Muskovoj društvenoj mreži, a u budućnosti bi iste podatke koristili i za usluge koje će tvrtka tek predstaviti.
S obzirom na to da danas već koristimo brojne mailove i komunikacijske platforme te je tržište prilično zasićeno, pitanje je s čim X misli privući korisnike, odnosno hoće li Xmail imati i neke inovativne opcije zbog kojih bi dio korisnika većinu svoje komunikacije, umjesto Gmaila, prebacio na tu platformu.