Na Kinder čokoladi odrasle su generacije i generacije, a taj brand i dan danas prati ukusna čokolada i sjećanja na dane bezbrižnosti i mladosti.

Kako bi se vratili u taj svijet, mladi multimedijalni dizajner i kreativac Fran Mubrin koji radi u Agenciji 404, pokrenuo je neslužbenu “Kinder Kid” kampanju u kojoj će idućih 365 dana objaviti po jednu fotku spoja omota Kinder čokolade i poznanika i prolaznika.

Povodom ove, nama zanimljive ‘igre’, popričali smo s Franom o njegovoj ideji, projektu i koji su ciljevi.

Odakle ideja za ovu kampanju?

Ideja za kampanju nastala je sasvim slučajno za vrijeme radnog dana. Nakon pauze za ručak djevojka mi je poklonila Kinder čokoladu da mi dan bude ljepši te sam po povratku u ured otvorio paket čokolade i razmišljao o dječaku koji je na slici. Odjednom sam se sjetio ideje kako je zapravo Kinder Kid odrastao te je sigurno skriven u svakom od nas bez obzira na godine, posao i novac. Ideju sam realizirao lažnom perspektivom sa pola omota, a izvedba je upalila iz prvog pokušaja uz pomoć mobilnog uređaja.

Koji cilj želiš postići?

Ideja za kampanju nije nastala zbog nekog višeg cilja. Cilj kampanje je definitivno pozitivna zabava kroz koju se komunicira poruka da su djeca u svima od nas.

Kako se kampanja za sada ponaša?

Kampanja je odlično prihvaćena od strane mojih prijatelja na društvenim mrežama, a na Tumblr platformi se počela sve više širiti — kinderkidunofficial.tumblr.com

Što kažeš na mogućnost da te Kinder angažira oko ove kampanje?

To bi bilo super. Spojiti ugodno i korisno je svima želja, kad je u pitanju čokolada svi smo otvoreni za suradnju.

Što očekuješ od svega?

Očekujem pozitivne komentare, dobru viralnost, super reklamu i naravno par kila Kinder čokoladica :D

Ovaj post nije sponzoriran od strane Kindera!

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju