Prošla je godina bila izazovna za sve. Od pandemije i lockdowna do promjene životnih navika i prilagođavanja "novom normalnom". U svemu tome, Links je ipak uspio ostvariti zavidne podatke. 

Kako je prilikom otvorenja 13. i ujedno najveće poslovnice Linksa u Hrvatskoj istaknuo njegov direktor, Vlatko Škarica, 2020. je zaista bila godina za povijest. Tako su zabilježili prihode u visini od gotovo 325 milijuna kuna, što je rast od 40 posto u odnosu na godinu ranije. 

Kako je Šakrica istaknuo, najviše su se, logično tražila osobna i prijenosna računala, računalna periferija i pametni televizori. Dodao je kako su na početku pandemije uspjeli stvoriti velike zalihe i prebaciti gotovo 70 posto prometa preko web shopa, a kupci su znali cijeniti brze rokove isporuke od svega par sati ili sljedećeg dana.

Nova poslovnica u Zagrebu prostire se na više od 1000 četvornih metara u Family fun and home Mallu i kupcima nudi više od 25.000 artikala, uz informatičke proizvode odsad nude i pametna rješenja iz područja komunikacija, sportske opreme, kućanskih uređaja te proizvodi za osobnu njegu. Proširenjem asortimana, Links je zaokružio cijeli eko sustav s proizvodima za dom, obitelj, posao, zabavu i hobi.

Proveli smo istraživanje među svojim kupcima i više od 60 posto ih je odgovorilo kako bi htjeli u našim poslovnicama kupovati i druge proizvode uz IT rješenja. Zato smo odlučili proširiti asortiman s pametnim uređajima koji nam danas olakšavaju svakodnevicu, štede vrijeme i čine život kvalitetnijim. Sva ta rješenja kupci mogu isprobati u našoj novoj poslovnici i saznati o njima sve pojedinosti od naših educiranih prodavača ili putem nove QR retail aplikacije, istaknuo je Škarica, dodajući kako su u ovoj 15 milijuna kuna vrijednoj investiciji zaposlili 25 novih djelatnika.

Najavio je i kako im je u planu ove godine otvoriti još jednu, ukupno četvrtu, trgovinu u Zagrebu, no za sad nije želio otkriti gdje će se ona točno nalaziti.