Dvije kompanije namjeravaju ugovoriti ukupni obujam opskrbe do 1,8 milijuna prostornih tona SAF-a u razdoblju od sedam godina, s početkom u 2024. godini.

Njemački vlak Njemački vlakovi do 2040. prelaze na biogoriva

Sporazum se temelji na Shellovoj ambiciji da do 2030. najmanje 10 posto njegove ukupne svjetske prodaje zrakoplovnog goriva bude ekološki održivo. Očekuje se da će SAF, gorivo za zrakoplove koje se proizvodi bez korištenja fosilnih izvora energije poput sirove nafte ili prirodnog plina, predvoditi put u dekarbonizaciju zrakoplovstva.

Trenutna generacija SAF-a, koja ispušta 80 posto manje ugljičnog dioksida u odnosu na konvencionalni kerozin, uglavnom se proizvodi od biogenih ostataka, primjerice rabljenog ulja za kuhanje.

Solarna rafinerija na krovu ETH u Zurichu Ovo bi moglo biti revolucionarno: Znanstvenici napravili avionsko gorivo samo od vode, CO2 i sunčeve svjetlosti

Zbog korištenja SAF-a putnici Lufthanse već danas mogu letjeti neutralno kada se radi o ispuštanju ugljičnog dioksida. Također mogu dokumentirati svoje smanjene emisije ugljičnog dioksida certifikatima i uštedu na ugljičnom dioksidu. 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju