Aplikacija koja želi revolucionizirati način na koji se koristimo mailovima, a koje je od nedavno pod vlasništvom Dropboxa, uskoro stiže i kao web verzija.

tri vijesti o kojima se priča Droga, ilustracija Roditelji, oprez! "Najopasnija mreža za mlade": Omiljena platforma prepuna je seksualnih predatora i dilera droge Zračni taksi Joby Aviationa Napravljen veliki korak Počinje velika tehnološka revolucija u zrakoplovstvu: Nebom će dominirati potpuno drukčije letjelice Cheyava Falls u dolini Neretva Vallis u krateru Jezero na Marsu Na Marsu NASA zagolicala maštu javnosti: U dolini Neretve pronađeni tragovi izvanzemaljskog života?

Kako bi ostali konkurentni, Mailbox će nakon iOS verzije lansirati i desktop verziju, istaknuo je u Moskvi ne DEMO Europe konferenciji Gentry Underwood.

"To je nešto što moramo napraviti kako bi ostali konkurentni. Moramo izraditi slično iskustvo korištenja i to je u našim planovima".

Iako smo već dobro zakoračili u mobilno doba, Underwood kaže kako ljudi žele istu informaciju na širom spektru uređaja, odnosno na desktopu, tabletu, smartphoneu i vrlo vjerojatno uskoro i na TV-u.

Bilo je za očekivati da će se Mailbox pojaviti u web verziji, no uz 100 milijuna dolara — koliko je navodno Dropbox izdvojio za Mailbox — ovaj startup ima resursa da se natječe i s velikim igračima i tako ostane jedan od najkreativnijih načina kako se danas koristimo mailovima. Pitanje je samo kad će Google na svojem Gmailu složiti slične mogućnosti, čime bi se Mailbox našao u nezgodnoj situaciji s obzirom da se korsiti Gmailom.