Mailbox stiže i na destkop kako bi ostao konkurentan

Aplikacija koja želi revolucionizirati način na koji se koristimo mailovima, a koje je od nedavno pod vlasništvom Dropboxa, uskoro stiže i kao web verzija.

Saša Fišter
sasa@zimo.co | 04.06.2013. / 10:34 komentari
Mailbox stiže i na destkop kako bi ostao konkurentan

Aplikacija koja želi revolucionizirati način na koji se koristimo mailovima, a koje je od nedavno pod vlasništvom Dropboxa, uskoro stiže i kao web verzija.

tri vijesti o kojima se priča Haker, ilustracija I pretvorili u kriptovalute Jedna od najvećih digitalnih pljački u povijesti: U manje od tri sata, hakeri ukrali oko 140 milijuna dolara iz banaka Rijetki fenomen Astronautkinja na Međunarodnoj svemirskoj postaji uhvatila "crvenog duha" Vrijeme na Zemlji, ilustracija zemlja je poludjela Znanstvenici upozoravaju: Dolazi dan kakav čovječanstvo još nije doživjelo

Kako bi ostali konkurentni, Mailbox će nakon iOS verzije lansirati i desktop verziju, istaknuo je u Moskvi ne DEMO Europe konferenciji Gentry Underwood.

"To je nešto što moramo napraviti kako bi ostali konkurentni. Moramo izraditi slično iskustvo korištenja i to je u našim planovima".

Iako smo već dobro zakoračili u mobilno doba, Underwood kaže kako ljudi žele istu informaciju na širom spektru uređaja, odnosno na desktopu, tabletu, smartphoneu i vrlo vjerojatno uskoro i na TV-u.

Bilo je za očekivati da će se Mailbox pojaviti u web verziji, no uz 100 milijuna dolara — koliko je navodno Dropbox izdvojio za Mailbox — ovaj startup ima resursa da se natječe i s velikim igračima i tako ostane jedan od najkreativnijih načina kako se danas koristimo mailovima. Pitanje je samo kad će Google na svojem Gmailu složiti slične mogućnosti, čime bi se Mailbox našao u nezgodnoj situaciji s obzirom da se korsiti Gmailom.

Vezane vijesti