Nakon pauze za ručak pozornicu je zauzeo Martijn de Jong iz Tele 2, koji je objasnio kako za Tele 2 društveni mediji zapravo nisu samo medij, već koriste Facebook, YouTube i Twitter i za pomoć korisnicima s njihovim problemima.

Tako na YouTube kanalu imaju više od 200 profesionalnih videa, a zbog aktivnosti na društvenim medijima drastično se smanjio broj poziva korisničkim službama. Zanimljivo, u Tele 2 grupi za Twitter radi samo desetero ljudi - mada i nisu baš aktivni.

Potrebno je istaknuti da je upravo hrvatski Tele 2 vodeći u Tele 2 grupi u odnosima s korisnicima. Napredak i promjene mjerene su u mjesečnim intervalima, a studija slučaja upotrebe društvenih medija u upravljanju odnosima s korisnicima koristi se u Tele 2 grupi, tj svim njezinim članicama, kako bi se rezultati i u drugim državama poboljšali. Uz spomenute društvene medije, u Tele 2 smatraju i kako Pintereset postaje sve više zanimljiv za širenje djelovanja.


U Hrvatskoj 750.000 ljudi dnevno pristupa Facebooku putem mobitela


Nakon Tele 2, iz telekomunikacijskih usluga prebacili smo se u nogometne vode. Julian Pate, šef marketinga u Manchester City FC-u objasnio je viziju branda i marketinga u navedenom nogometnom klubu. Budući da je MCFC klub s dugom i bogatom tradicijom, na zajednici navijača i ulogom u društu želja im je izgraditi vlastiti brand, koji će biti prepoznat u cijelom svijetu.

Neki od zanimljivih poteza u klubu bilo je snimanje navijača kako pjevaju, a zatim su zvučni prikaz pjesme stavili na službeni dres kluba. Također, Liam Gallagher s bendom je snimio navedenu „Blue Moon“ navijačku pjesmu. Uz to, potpisali su ugovor s YouTubeom za prvi kanal nogometnog kluba, zatim ugovor s EA Sports, Fifa 2012 i predstavljanje novih službenih dresova u traileru za navedenu popularnu igru.

Za kraj, neki od podataka koji barem djelomično potvrđuju uspješan marketing i brendiranje kluba - Manchester City treći je odabirani klub za igru u Fifa 2012, odmah nakon Real Madrida i Barcelone, te su vodeći klub Premiershipa u korištenju tehnologije i društvenih medija za komunikaciju s fanovima i simpatizerima.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju