Od danas je otvoren natječaj za prijave radova i kampanja prestižnog marketinškog natjecanja Effie 2011.

tri vijesti o kojima se priča Droga, ilustracija Roditelji, oprez! "Najopasnija mreža za mlade": Omiljena platforma prepuna je seksualnih predatora i dilera droge Zračni taksi Joby Aviationa Napravljen veliki korak Počinje velika tehnološka revolucija u zrakoplovstvu: Nebom će dominirati potpuno drukčije letjelice Cheyava Falls u dolini Neretva Vallis u krateru Jezero na Marsu Na Marsu NASA zagolicala maštu javnosti: U dolini Neretve pronađeni tragovi izvanzemaljskog života?

Nagrade Effie organiziraju HURA i Best Marketing prema licenci Američkog marketinškog udruženja, a ista nagrađuje najznačajnija postignuća u tržišnim komunikacijama u segmentima učinkovitosti i strateškog promišljanja komunikacije.

Vaše radove možete prijaviti do 12. kolovoza, za sve radove i oglašivačke kampanje realizirane u razdoblju od 1. siječnja do 31. ožujka. 2011.

Voditelj marketinga Tomato-a i dobitnik Grand Prix nagrade sa prošlogodišnjeg Effie natjecanja -- Dorjan Zadković ujedno je i predsjednik ovogodišnjeg žirija sastavljenog od 25 članova.

Nakon završetka konferencije proglasit će se pobjednici natjecanja te ju slijedi sama dodjela Effie nagrada.

Konferencija se održava 20. i 21. listopada u Hypo Centru u Zagrebu, a više o ovoj šestoj po redu Effie konferenciji možete saznati na službenim stranicama croatiaeffie.com, gdje možete pogledati i galeriju slika sa prošlogodišnje konferencije.