Meta drži neke od najpopularnijih aplikacija na svijetu s milijardama korisnika. Kompanija koja je započela kao Facebook s istoimenom društvenom mrežom s godinama je preuzela Instagram i WhatsApp, a prije nekoliko godina predstavila je i konkurenata Twitteru, odnosno platformi X, društvenu mrežu Threads.
Svaka ta platforma ima neka svoja pravila, no one dijele brojne korisnike, tako da je velika vjerojatnost da netko tko ima profil na Facebooku ima otvoren i profil na Instagramu i koristi WhatsApp. Kako bi korisnici Metinih usluga mogli lakše upravljati svojim računima, kompanija je pokrenula centar za korisničke račune putem kojeg se može upravljati povezanim doživljajima i postavkama Facebooka, Instagrama i Meta Horizonta.
Kako su ovaj tjedan najavili iz Zuckerbergove tvrtke, tijekom sljedećih nekoliko mjeseci Meta će centru za korisničke račune dodati još jednu svoju platformu - WhatsApp. Treba naglasiti kako će ta opcija biti opcionalna, a oni koji se odluče na dodavanje WhatsAppa u centar za korisničke račune dobit će mogućnost objave statusa s te platforme i na drugim Metinim mrežama. Status s WhatsAppa tako će se automatski moći podijeliti kao priča na Facebooku ili Instagramu, odnosno na obje mreže istovremeno.
Centar za korisničke račune omogućuje prijavu u više Metinih aplikacija s istim računom, a u budućnosti ta kompanija planira dodati mogućnost upravljanja avatarima i naljepnicama te još neke dodatne opcije s jednog mjesta u korisničkom centru za sve njihove aplikacije.
Iako će se statusi moći dijeliti s drugim Metinim društvenim mrežama, iz te kompanije naglašavaju kako su poruke i pozivi putem WhatsAppa uvijek zaštićeni end-to-end enkripcijom, što znači da im nitko, čak ni Meta ni WhatsApp, neće moći pristupiti, odnosno prisluškivati ih.
Na službenim stranicama Zuckerbergove kompanije kažu kako su uzbuđeni što će korisnicima diljem svijeta dati nove mogućnosti za njihove servise, no naglašavaju kako će trebati vremena dok nove opcije budu dostupne svima. Kada do toga dođe i kada se WhatsApp bude mogao dodati u centar za korisničke račune, ta će se opcija pojaviti u postavkama te komunikacijske aplikacije.