Meta, usred kritika koje se odnose na njezin pristup mlađim korisnicima, razmatra integraciju VR uređaja Quest u učionice, otkrivajući planove za nove proizvode prilagođene školskoj demografskoj skupini.
tri vijesti o kojima se priča


Nick Clegg, predsjednik Mete za globalne poslove, istaknuo je ključne značajke nadolazećeg proizvoda usmjerenog na obrazovanje za uređaj Quest, kao što je središte specijaliziranih obrazovnih aplikacija i mogućnost upravljanja s više tih uređaja istovremeno, bez pojedinačnih ažuriranja.
Iako Meta tek treba zacrtati jasne poslovne modele za svoj hardver i usluge, Clegg je naglasio dugoročnu investicijsku perspektivu tvrtke. Možda nećemo zarađivati od toga neko vrijeme, ali predani smo dugoročnom uspjehu, rekao je Clegg u intervjuu za Axios.
Iako bi takav potez Mete mogao diverzificirati sadržaj za korisnike Questa i potaknuti angažman programera, kritičari primjećuju da se on možda neće pozabaviti problemom nedostatka revolucionarnih VR aplikacija.
U međuvremenu, Meta se suočila s kritikama zbog smanjenja minimalne dobi za korisnike WhatsAppa u Velikoj Britaniji i EU sa 16 na 13 godina. To je u skladu s inicijativom Mete za provjeru dobi korisnika Questa i pružanje prikladnih iskustava za tinejdžere i prettinejdžere.
Neizvjesnost i izazovi obrazovnog tržišta
Nadolazeća obrazovna inicijativa, dostupna samo institucijama s učenicima u dobi od 13 i više godina, debitirat će kasnije ove godine na tržištima gdje je podržan Quest for Business, po cijeni od 14,99 dolara mjesečno.
U obrazovnom sektoru za VR, tvrtke poput Immersion VR, ClassVR i ArborVR već su aktivne. Microsoft je dugo promovirao HoloLens za obrazovnu upotrebu, ali opseg usvajanja VR-a u školama ostaje neizvjestan.
ClassVR tvrdi da se njihovi proizvodi koriste u 40.000 učionica diljem svijeta. Međutim, prepreke poput zabrinutosti zbog prekomjernog vremena provedenog ispred ekrana i implikacija troškova ometaju široko usvajanje tih proizvoda. Troškovi za VR uređaje, aplikacije i održavanje infrastrukture predstavljaju značajne izazove.
Dok je Meta donirala uređaj Quest na 15 američkih sveučilišta, njena dugoročna predanost subvencioniranju rasta ostaje nejasna.
Izvor: Tech Times