Ovakav tip marketinga onima koji su za taj dio zaduženi u Microsoftu očigledno nije stran, njihovi su stručnjaci izabrali strategiju u kojoj su ismijavali Google, Apple...

Sada su se, eto, opet uhvatili Applea, iPhonea 5S i glasovne aplikacije Siri, a sve kako bi izreklamirali svoju uslugu personalnog glasovnog asistenta Cortana. Nije nam uopće namjera ovdje analizirati čiji su proizvodi u konačnici bolji, je li iPhone "pametni telefon svih pametnih telefona" ili su to neki od modela s Windows Phone mobilnim operativnim sustavom, ali nama osobno se ovakav način promocije vlastitih proizvoda doista čini - bezobraznim. Koliko god se neki snebivali nad bilo čime što dolazi iz radionice Microsofta, činjenica je da su napravili neke sjajne stvari i promijenili kompletno čovječanstvo, naravno na bolje.

U kolikoj mjeri, to je teško procijeniti, ali nemoguće je ignorirati inovativnost i viziju Microsofta, još od vremena kada je legendarni Bill Gates krenuo u fantastičnu pustolovinu. Baš zato nam nije jasno je li se Microsoft toliko srozao da mora svoje proizvode reklamirati tako da ismijava druge ili je to samo nastavak "mitskog rata" koji praktički oduvijek vode s Appleom i u kojem se sredstva vrlo često ne biraju, pritom mislimo na obje "zaraćene strane". Ali, kako osobno spadam u potpune marketinške laike, moguće je da doista ne razumijem te veličanstvene poruke koje se šalju ovakvim reklamama.

Ne znam zašto, ali ja sam oduvijek mislio kako je glavno istaknuti kvalitetu i moć svojeg proizvoda samog za sebe, nikako u komparaciji s konkurentima. A pogotovo kada komparirate samo jednu stavku, kao što je ovdje slučaj. Uglavnom, Microsoft je s jedne strane stavio svoj Nokia Lumia 635 uređaj temeljen na Windows Phone 8.1 OS-u, a s druge je iPhone 5S, što je već samo po sebi pretenciozno, jer ova dva pametna telefona, realno, ne mogu stati u istu rečenicu. Ali, važan je glasovni asistent, a tu je, barem prema Microsoftu, Cortana odnijela "ekstremno uvjerljivu pobjedu" nad Siri. Kako su to stručnjaci zaduženi za promociju u Microsoftu smislili pogledajte u videu... 

Izvor: The Verge