Iako je Amazon predstavio Kindle profile još u veljači ove godine, oko ovog društvenog servisa nije bilo puno priče, no neke stvari su se promijenile.

Amazon je poznat po tome da se voli ubaciti na tržište koje je već na neki način zaživjelo, a to pokazuje nedavnim objavljivanjem cloud servisa, prodajom filmova kao konkurencija Netflixu, prodajom e-čitača kao protivnik iPadu, i ostalim Android tabletima, a ta borba se i dalje nastavlja.

Naime, u veljači Amazon je predstavio svoj servis, koji ima potencijal prerasti u nešto više, a koji služi dijeljenju sadržaja kojeg čitate na Kindleu.

Do sada, ovaj servis nije privukao veću pažnju, no prema zadnjim unaprjeđenjima izgleda kako se stvari kreću prema boljem. Ono što je sprječavalo Amazonov servis da puni medijske stupce su samostalnost, odnosno nemogućnost spajanja ovog društvenog servisa sa ostalim društvenim mrežama.

Sada, kada su to riješili, odnosno kada se Kindle profili automatski prate jednom kada ste spojili vaš Twitter i Facebook račun, korisnici su našli novi način kako pratiti jedni druge i kako uopće saznati gdje se njihovi prijatelji nalaze i koriste li uopće Amazonov servis.

Iako možda ovo zvuči nepoželjno, jasno je kako Amazon želi ovim potezom povećati broj korisnika na svojoj, sve više nalik društvenoj mreži, koju gradi od samog početka.

Ako pak pogledamo s druge strane, Public Notes, kako se ova aktivnost zove, mogla bi biti od velike koristi. Kao primjer uzmimo da čitate knjigu sa Kindlea i želite sa vašim prijateljima podijeliti neki odlomak ili možda citat na Tumblru, Twitteru, Facebook ili negdje drugdje. Upravo to radi Public Notes, pa tako uz nekoliko klika možete vašim prijateljima dati do znanja što čitate i što vas inspirira.

Osim Public Notes, Amazon je uveo i Real Pages Numbers, odnosno stranice na e-knjigama koje su sinkronizirane su sa onima u pravim knjigama.

Tu se nalaze još i Before You Go mogućnost koja vam omogućuje da ocijenite knjigu, podijelite mišljenje o njoj na društvenim mrežama, vidite ostale naslove autora, itd. I Amazon izdvaja još i sučelje za novine i magazine a koje omogućuje da na brzinu pregledate novosti koje vam pomažu da odlučite što želite prvo čitati.

Na kraju se postavlja pitanje, može li Amazon ući ozbiljnije na tržište društvenih mreža i postati konkurent Google Plusu, Facebook, Twitteru?