Platforma za online igre i stvaranje igara Roblox trenutačno najveće prihode ostvaruje od svoje virtualne valute Robux. Iako je riječ o virtualnoj valuti, korisnici za nju plaćaju pravi novac, a s Robuxom u online svijetu Robloxa mogu nadograđivati svoje avatare, kupovati neke dodatke, kućne ljubimce i slično.
No kao i mnoge kompanije, tako trenutačna globalna gospodarska situacija ne ide na ruku i Robloxu. Pored galopirajuće inflacije zbog koje danas mnogi moraju dobro promisliti prije nego potroše novac (pravi ili virtualni), na Roblox nije dobro utjecalo i ponovno otvaranje škola diljem svijeta nakon dugih zaključavanja, odnosno online škola kada su djeca općenito više vremena provodila u svoja četiri zida.
Mnogi su to vrijeme provodili igrajući videoigre, a dok je dio djece svoje vrijeme posvetio upravo Robloxu.
Direktorima u kompaniji jasno je kako trebaju tražiti nove izvore prihoda, a jedan od njih bit će i oglašavanje. Iz ove su kompanije tako prošlog tjedna objavili kako će sljedeće godine na svojoj platformi lansirati 3D oglase. No prije toga, takve će “imerzivne” oglase, odnosno reklame u koje će korisnici moći “uroniti” trebati testirati.
Kompanija je već dogovorila suradnju s određenim brojem developera i oglašivača. Testiranja će početi ove godine i, ako ne bude nikakvih problema, tijekom 2023. 3D reklame prikazivat će se na Robloxu.
Ipak, takve reklame neće biti dostupne svima jer su iz ove kompanije najavili da se oglasi neće prikazivati mlađima od 13 godina, koji čine veliki udio gamera na toj platformi.
Izvor: Reuters